• zagolik

Pladderbebisarna Del 7

{#lang_emotions_heart}Tråden för oss som hängt ihop under några år! Här fortsätter vi vidare! {#lang_emotions_heart}

♥ Emil 080327♥
  • Svar på tråden Pladderbebisarna Del 7
  • numberone

Hanna:

Jag har köpt en rosa fleece av den gamla typen.....

• Thezzizen
    jazzy skrev 2009-05-13 20:53:27 följande:
    Thezz..jag såg tyvärr helt misshandlad ut efter alla infarter på förloss... I handryggen tom...Hannna....jag hade ont ett par veckor med H & J, men pumpade i nån vecka för att brösten skulle få vila. Sen gick det bra. Ammade länge ,ca 8-10 mån...
    ja misshandlad minst ja, två av dem gick subcutant också så svulllen blev man å... men detta är ngt annat..

hanna, ska se om ja kan lägga upp den utan att det kopplar ner. blommar ej
    *Lovisa 071006* *Noel 090501*
  • Cia o krabaten

Vi har inte heller ngn Kirskål, och vi har ju en av dess nya trädgårdar

Däremot har vi tistlar, maskrosor, smörblommor i stora revor och dessa förbaskade kvickrot (som grövre grös med hemskt snabbväxande rötter!).
    Och så dessa vildhallon som verkligen vill bo kvar hos oss
    Så de klipper jag bara ner lite så finns det lagom med ät-hallon men inget direkt att plocka av och sköta om.

• jazzy
    Thezzizen skrev 2009-05-13 20:56:03 följande:
    ja misshandlad minst ja, två av dem gick subcutant också så svulllen blev man å... men detta är ngt annat..hanna, ska se om ja kan lägga upp den utan att det kopplar ner. blommar ej
    hade jätteont, kändes som om jag hade fått en fraktur eller nåt...
    3 barnsmamma
  • Hannnas

thezz... funderade på om det var baldersbrå?...

jo ont vid tag har jag vant mig vid nästan men nu börjar det göra ondare igen vårtorna är ljusare än normlt... kul info

.?:*¨¨*:?. Det är jag som är Måns & Ylvas mamma .?:*¨¨*:?.
  • Thezzizen

NÅGON?
  • Thezzizen
    Cia o krabaten skrev 2009-05-13 20:57:46 följande:
    Vi har inte heller ngn Kirskål, och vi har ju en av dess nya trädgårdar Däremot har vi tistlar, maskrosor, smörblommor i stora revor och dessa förbaskade kvickrot (som grövre grös med hemskt snabbväxande rötter!).Och så dessa vildhallon som verkligen vill bo kvar hos oss Så de klipper jag bara ner lite så finns det lagom med ät-hallon men inget direkt att plocka av och sköta om.
    KVICKROT?  ser det ut som grästuvor typ?
  • Hannnas

thezz.. du jag gissar att det där kommer blomma, kan vara just baldersbrå! ska kolla upp det mer om du vill...

.?:*¨¨*:?. Det är jag som är Måns & Ylvas mamma .?:*¨¨*:?.
  • Cia o krabaten

Thezz: Ja precis.
    Som gräs i kohagar liksom
    Sånt man brukar blåsa på så att det visslar
    Lite bredare och grövre än vanligt.

• lurksmulan
    Thezz: Bör du inte ringa sjukvårdsupplysningen om du misstänker en propp?
    En stor kuk är en klen tröst i ett fattigt hem
Svar på tråden Pladderbebisarna Del 7