Pladderbebisarna Del 7
Tråden för oss som hängt ihop under några år! Här fortsätter vi vidare! 
Tråden för oss som hängt ihop under några år! Här fortsätter vi vidare! 
Är så in i bombens sur... Jag köpte en klädsel på Tradera till buggan, det stod fint skick + att jag frågade extra om bilderna var missvisande eller om det var så att klädseln var solblekt. Neee den va så fin så... Men ICKE! Sufletten är kanon blek och det skiljer enormt mycket på delarna. SKIT SUR! Så nu har jag mejlat och vill att säljaren ska ta tillbaka det.
Gokväll
Inte bara jag som har kirskålskrig då
har vunnit ÄN över eländet i rabarberrabatten iaf
moahaaaaa
Snö... fy så eländigt o böökigt allt det där låter! uscha, kramar...
NO... vilken färg har du köpt?
Hanna: Har du fått bort varenda millimeter av kirskålsrötterna då? *svär* För bara man ruckar runt lite i jorden så ser jag ett gäng små nya vara på gång upp men dom frodas under jorden och helt plötsligt en morgon så står ett hundratal i givakt ute i rabatterna. 
Har googlat runt och landet verkar bestå av ett miljontal förkrossade människor som konstaterat att enda sättet att slippa fanskapen är att genom att flytta... *snyftar* Eller ev asfaltera tomten.
Har insett på allvar hur detta stigit mig i huvudet när jag gick förbi lite nybyggda hus med perfekta trädgårdar och dikerna utanför var översållade med kirskålen och jag skrattade verkligen i mjugg om att snaaaart så!!! *oooouuuaaaahhhhaaaaaaa* Bara dom kommer till blomning och sen ett par års frodande så är det kört för även dom.
Hanna: Jag har rensat järnet, haft täckbark över och så fort en liten jävel kikar upp så sprutar jag round-up på! *ser vild ut i blicken* Som sagt, nu är det krig! 
Har faktiskt inget sånt därnt i min trädgård, om det beror på att den är jävligt liten eller att jag bor i Norrland vet jag dock inte
Har inte heller kirskål...tack gode gud!! ![]()