• zagolik

Pladderbebisarna Del 7

{#lang_emotions_heart}Tråden för oss som hängt ihop under några år! Här fortsätter vi vidare! {#lang_emotions_heart}

♥ Emil 080327♥
  • Svar på tråden Pladderbebisarna Del 7
  • Kickan 84

Hanna: När skulle du ta prover? Se till att gå göra det pronto om du misstänker något, hade ju infektioner med S och ja, det är inget man vill pröva direkt...

• jazzy

hanna.. infektion i brösten?? Jag fick ju mastit med måns..men det började med hög feber o ilsket rött bröst, mjölkstockning.  Det hade jag aldrig med J & H, men då pumpade jag i början & tog nässpray oxytoxin i ett par veckor

3 barnsmamma
  • Kickan 84

Jag hade ju stafylokocker med S, ingen feber eller så men det kändes typ som att det brann i tuttarna och att de höll på att ramla av

• Hannnas

här är det mest onda vårtor... nägon diagnos?

matar

.?:*¨¨*:?. Det är jag som är Måns & Ylvas mamma .?:*¨¨*:?.
  • Thezzizen

kväller....

haft kalas ikväll, lovsa har hållt humöret och noel har sovit sig igenom det....

en minut efter fyra slog det mig plötsligt, jag kan ju ha fått en propp i armen,o då var ju fml stängt. får ringa i morrn igen...  suck.

Så skoj o läsa om er kirskål, vi har ju inget sånt (tror jag iaf). tyvärr en hel del annat som frodas just nu. någon som vet vad det är som ser ut som dill?

*Lovisa 071006* *Noel 090501*
  • Hannnas

*funderar på om det är en svampinf*

thezz... propp i armen vad har hänt?? o har du bild på ogräset, svårt att gissa annars

• Thezzizen

Hanna, det gör ont på mig också när han suger tag,  men sen ger det sig på en gång...

nä, jag trodde i morse att jag fått en muskelbristning i biceps. ont, och som en svullen bulle, nu har  det blivit större och blivit lite rodnat över området också. hade ju tre infarter i den armen på bb..

är ute o fotar ogräset n tillsammans med nyplanterade trädet {#lang_emotions_wink}

*Lovisa 071006* *Noel 090501*
  • Hannnas

jaz... tack

thezz... blommar den nåt??

• jazzy

Thezz..jag såg tyvärr helt misshandlad ut efter alla infarter på förloss... I handryggen tom...

Hannna....jag hade ont ett par veckor med H & J, men pumpade i nån vecka för att brösten skulle få vila. Sen gick det bra. Ammade länge ,ca 8-10 mån...

3 barnsmamma
Svar på tråden Pladderbebisarna Del 7