Pladderbebisarna Del 7
Tråden för oss som hängt ihop under några år! Här fortsätter vi vidare! 
Tråden för oss som hängt ihop under några år! Här fortsätter vi vidare! 
Magda: Inte ett dugg, bara jätteskönt. Mitt var inte så slitet, däremot tappade jag endel av amningen plus att jag var allmänt less...
Snö: Sedan är det viktigt att barnen ser vuxna som läser
Kickan:
Ja det är väl tur att dagmammorna läser för alla barnen då... =)
Här hemma blir det inte många böcker lästa längre .... kan ju inte läsa längre jag, alltså längre texter. Men jag ska försöka börja öva igen .... då är Jordans böcker bra ;) Hoppas bara han får intresset för det snart ..
Laban tittar på Bumbi-björnarna, vilken nostalgi!
Idag ska han och jag vara på hans nya dagis hela dagen, det ska bli jätteroligt, jag ser nog fram emot det mer än han. ![]()
Morron tjejjer
Här har ni en som varit uppe tidigt, fått i båda barnen mat, städat iordning köket, hunnit fixa till blommor, klä båda barnen o x-antal blöjbyten, bädda o städa sovrummet o läsa bok för M typ 10ggr
o nu sover han... SKÖNT!
M har feber, igen! blä... så inget dagis varken igår el idag *suck*
Var uppe på amningsmottagningen igår med o tog en odling på tuttsen *ajaj* har med största sannolikhet svamp på vårtisarna
vilket jag redan listat ut, Y har troligtvis fått torsk nämligen *urk* så nu har jag fått droppar utskrivna till Y som jag själv ska ta på tuttsen, den där krämen man fick förr är nämligen indragen o finns inte längre
störigt!
Nog om mig.... vad händer här?
Hanna:
Usch för torsk!! Ellen hade massor när hon va lite eftersom hon inte använde munnen alls.... luktade fisk så det visslade om det!
Morrn förresten! ![]()
Morron tjejer...
Här har jag nu endast ett barn hemma, som sover... dock ska väckas för lite käk snart o sen tänkte jag han skulle sova i vagnen lite så jag kan röja här...
Måndags var jag ju supereffektiv på morgonen, men det måste vara ngn nybörjargrej. Morgnarna är typ kaos här nu, mkt beroende på att noel är väldigt missnöjd o skriker som en tok så fort man lägger han ifrån sig. Vi kan ju lätt säga att Lovisa inte är ngt fan av det precis... Och humör det vet ju gudarna att hon har...
Nästan utmaning nu blir att försöka få ett snyggt kort på dem så vi kan få in dem i tidningen.. Visst ska storasyster få vara med på bild?
Magda, bild på frillan?
Hanna, duktigt! Som sagt här var de nog en engångsgrej...
NO, supersöt var hon ju i sin stol!!!!
Morrn after, allt fint?