Pladderbebisarna Del 7
Tråden för oss som hängt ihop under några år! Här fortsätter vi vidare! 
Tråden för oss som hängt ihop under några år! Här fortsätter vi vidare! 
Besöket på dagis idag kändes jättebra. Som dagis när jag var liten, på nåt sätt. Det var stökigt överallt, alla grejer stod framme. Först blev jag helt förskräckt men sen insåg jag att då behöver barnen aldrig be om något utan kan göra saker precis när de känner för det, vilket skapar mer självständiga barn.
Han känner två killar som kommer gå där, vilket är skönt. Och han fick nya kompisar direkt. Vid maten satt det en tjej på andra sidan bordet, han hade inte ens pratat med henne tidigare. Sen lutade hon sig fram och frågade om de skulle leka efter maten. Och sen gjorde en annan kille det. Jätteroligt!
Så det blir nog bra. Det är alltid skönt att ha sett lokalerna och träffat personal och barn.
Hannah - Gu' va duktig du är som ammar och går samtidigt. Kan se mig själv göra nått sånt och de ser inte bra ut
NO - Hur går de för dig? Du är väl nästa på listan att få bebis?.
MF.... haha det SER inte bra ut här heller kan jag säga
Lurk... vad gullig du är, tack
ja mer chans kan man inte ge det tror jag men jag gillar det med henne, trots att det gör ont... det känns OK, det gjorde det inte med M... han ville inte, jag ville inte, inget stämde... nu är det "bara" min kropp som inte stämmer men vi vill så att säga
fått ut flytande mykostatin idag iaf så jag hoppas det hjälper....
Hannah -
. Va kul att amningen känns bra. Hur går allt med två barn och hur går allt med lillan?
Hallå!!!
Minns ni jag berättade om att Emil hoppar upp i soffan och kan ta sig ner själv??
Idag flög han ned huvudet före vis soffans armstöd så det blev akuten direkt. Han sprack insidan av läppen och fick ett rejält skrapsaår på näsan. Tänderna var okej som tur är!!! Kunde gått riktigt illa
Blod i mängder och helt otröstlig lilleman!
Men när vi kom hem så skulle han upp igen! Unge!!!
Hna ville inte ha nappen nu ivkäll så jag ska försöka få han sluta med den kanske... får se hur det är i morgon....
Hanna: Åhhhhh, läste nu om din amning!!! Wow!! Så kul att du fortsätter. Hoppas det där mot svamp hjälper. Kram!!!