Pladderbebisarna Del 7
Tråden för oss som hängt ihop under några år! Här fortsätter vi vidare! 
Tråden för oss som hängt ihop under några år! Här fortsätter vi vidare! 
Kickan: att det är gratis kompenseras av att det är SVINdyrt att sätta in t ex vigselannonser... Här i vår tidning, ÖA, kostar födelseannonserna 200kr
Ja här kostar det, bara en gratistidning på söndagar som det är gratis i....
Här har de varit jättegnälligt och bökigt o oroligt. Till slut packade ja ner han i vagnen o drog några vändor på gruset då blev de lugnt... så nu sov r han skönt.
Är det bara jag som får barn som inte bara kan ligga i sin säng och sova?
Så nu har ja tvättat, hängt tvätt och fixat köket och skulle njuta av lite lunch nu. Höll på att gå i atomer då jag insåg att mjölken var slut!!!!! F------N! jag dricker ju inte så mkt mjölk när jg ammar nu så jag har ju abstinens och skulle unna mig lite, f-n igen
Hanna, menar du vad "unna" betyder? Ja alltså att jag unnar mig ngt som jag kanske gjort mig förtjänt av eller tycker att jag är värd eller som nu bara är jädrigt gott....
Jahopp... då sover M igen
sov mellan 09-11 i förmiddags... sen upp o laga mat med mig, äta o nu i säng igen
litenfisen...
hej och hå!
Ni som fött ert andra barn nu, gick den förlossningen snabbare än första?
Snälla säg ja....
Hanna, jag är lite försiktig med mjölk nu i början med amningen , i vaniga fall dricke r jag en liter per dag. men eftersom lovisa var så ful i huden och man inte visste varför så drar jag ner på den rena mjölken lite...
Och det sura är att jag glömde mjölken framme i morse flera timmar och hällde ut den i tron att vi hade mer.... Nu fick det bli thé istället...
Är Månsan förkyld eller feber eller vad? Jobbigt för han, men ganska skönt med vila för mamma också kanske?
Honey, hmmm gick det inte fort fördig? var de inte ärför du gick sönder så mkt?
Ja snabbare, ja jag lyckades ju föda vaginalt. Snittades ju efter 15 timmar (12 timmar hemma) på fl förra gången ( iof säkert bara förvärkar).
Nu var vi ju inne i fem timmar på fl (6 timmar hemma) varav det stod still med krystandet i fyra så ja det gick bra mkt fortare