Pladderbebisarna Del 7
Tråden för oss som hängt ihop under några år! Här fortsätter vi vidare! 
Tråden för oss som hängt ihop under några år! Här fortsätter vi vidare! 
Sitter med mensvärk nu
Dessutom glömt mina värktabletter på jobbet. Men, min underbara man var snäll och åkte för att hämta dom
Tröstshoppade en ny sportbh id, var ju tvungen att inviga den så jag och Elza har varit ute på joggingrunda i kväll. Så himla härligt. 12 grader, kvällssol och spegelblankt på sjön. Luktar vååår här på landet (grannen kör skit
)
Hanna: jovisst, spännande, men ack så opassande. Han tänka igenom det MASSOR igår och idag, å ja, vi är HELT säkra på att syskon måste vänta. Det skulle inte funka nu, att vara gravid alltså. Vi suger på våran Alex-karamell så länge.
Kickan: otacksamt må hända, men man ska ju trots allt må bra med sig själv och göra det för sin egen skull, inte nån annans.
jazzy: Jag har en GA.MA, tycker den är bra. köpt hos frisör.
Magda: Jo precis, den är ju de flesta av de som tycker att man är helt störd de som sitter där utan minsta bristning själva...
Morron
Jaz... ingen aaaning, har inte obh ganska bra grejjer annars?
Kick... låtsasfika äälskar M, så jag är på jakt efter en service, i plast, letade på ikea sist o där fanns en urfin men i porslin
*nej tack*... men just spisen gillar han inte att "låtsas" med, vilket är SÅ synd o jag fattar det eg inte...
Magda... förstår dig/er...
Morrn!
Hanna: Jag köpte kaffekoppar mm i plast från lekmer.se *tips*