• zagolik

Pladderbebisarna Del 7

{#lang_emotions_heart}Tråden för oss som hängt ihop under några år! Här fortsätter vi vidare! {#lang_emotions_heart}

♥ Emil 080327♥
  • Svar på tråden Pladderbebisarna Del 7
  • numberone

thezz:

tack....

Det är jätte fint med storasyster med på bild tycker jag....

• after eight
    Thezzizen skrev 2009-05-20 09:37:57 följande:
    Morron tjejer...Här har jag nu endast ett barn hemma, som sover... dock ska väckas för lite käk snart o sen tänkte jag han skulle sova i vagnen lite så jag kan röja här...Måndags var jag ju supereffektiv på morgonen, men det måste vara ngn nybörjargrej. Morgnarna är typ kaos här nu,  mkt beroende på att noel är väldigt missnöjd o skriker som en tok så fort  man lägger han ifrån sig.  Vi kan ju lätt säga att Lovisa inte är ngt fan av det precis...   Och humör det vet ju gudarna att hon har...Nästan utmaning nu blir att försöka få ett snyggt kort på dem så vi kan få in dem i tidningen.. Visst ska storasyster få vara med på bild?Magda, bild på frillan?Hanna, duktigt! Som sagt här var de nog en engångsgrej...NO, supersöt var hon ju i sin stol!!!!Morrn after, allt fint?
    Thezz: Ge det ett par månader, sedan har ni fått in rutinerna. Det är bökigare med två stycken när man är själv om att få iväg på dagis och så på morgonen.

Och JA, storasyster ska få vara med på bild, tycker jag. Så gjorde i alla fall vi, det var viktigt för Isabel att känna att hon hade en roll också.
    Mamma till Isabel 050105 och Vincent 071211
  • Hannnas

Thezz... klart storsyrran ska få vara med!

Här blir det inga bilder, sätter in en textannons bara

.?:*¨¨*:?. Det är jag som är Måns & Ylvas mamma .?:*¨¨*:?.
  • Thezzizen

Hanna, härhar de gjort om annonserna på familjesidan så man blir helt ruinerad av en vanllig textannons. Så då blir det med bild istället o man får skriva så mkt man vill för typ samma pris...

Nä, måste nog slänga i en tvätt och sedan väcka killen kanske...

*Lovisa 071006* *Noel 090501*
  • Hannnas
    Thezzizen skrev 2009-05-20 09:59:10 följande:
    Hanna, härhar de gjort om annonserna på familjesidan så man blir helt ruinerad av en vanllig textannons. Så då blir det med bild istället o man får skriva så mkt man vill för typ samma pris...Nä, måste nog slänga i en tvätt och sedan väcka killen kanske...
    ahh ok, ja här är bildannons fortfarande dyrare... o vi måste ha i 2 tidningar så det blir dyrt hur man än gör... över 500 för båda annonserna
  • Thezzizen
    Hannnas skrev 2009-05-20 10:01:16 följande:
    ahh ok, ja här är bildannons fortfarande dyrare... o vi måste ha i 2 tidningar så det blir dyrt hur man än gör... över 500 för båda annonserna
    höll på att smälla av när en treraders textannons här skulle gå oss på 390 spänn!!
  • Hannnas
    Thezzizen skrev 2009-05-20 10:02:46 följande:
    höll på att smälla av när en treraders textannons här skulle gå oss på 390 spänn!!
    svindyrt! löjligt!
  • Thezzizen
    Hannnas skrev 2009-05-20 10:03:52 följande:
    svindyrt! löjligt!
    precis!

*ammar*
  • MagdaA

hej hej

jobbat å trööööttt! förkyld å totalt tjockt i näsan, kan knappt andas annat än genom munnen. en liten paus nu innan jag hämtar A på dagis. sen i em när han sover tänkte jag fortsätta med landet... *suck* OGRÄS!!!

Thezz: nej, ingen bild. har inte provat att "fixa" det än, så jag ser bara allmänt ruffsig ut, men det kommer

Ebba har fått en lillebror! Vår Älskade Alexander är här!
  • Kickan 84

Va? Kostar det att sätta in födelseannons? Här är det gratis i alla tidningar

Svar på tråden Pladderbebisarna Del 7