Pladderbebisarna Del 7
Tråden för oss som hängt ihop under några år! Här fortsätter vi vidare! 
Tråden för oss som hängt ihop under några år! Här fortsätter vi vidare! 
Hej tjejer....
Lilleman och jag har varit på mammafika här ute i byn ikväll, så trevligt..
Mindre trevligt är det att komma hem och höra om snuttas kväll. Jag vet inte vad vi ska ta oss till, känns som om det är ohållbart. Eller det kan ju inte vbar normalt...
Gummis har fått totalt spel ikväll efter pyjamaspåsättning, hon blir helt hysterisk och går inte att få lugn, hon bara skriker... Jag börjar må skitdåligt över att se henne såhär...
Vad ska vi göra?
ZAGO: Stackars E, det är hemskt när de slår sig och speciellt om det blöder. Tur att det inte var ngn fara med tänderna.
HANNAH: Kul att det funkar så bra med amningen trots svamp och annat ont. Fanny hade ju också torsk, men jag reagerade som tur var inte på det. Penslade bara hennes tunga med vichyvatten och till slut försvann det.
LURK: Härligt att det kändes så bra på dagis och att han genast fick kompisar! Det betyder mkt. Vi har just fått reda på att vi får plats på vårt 1:a handsval fr 31/8. Känns ju bra i och med att det ligger bättre till, men känns lite sådär att behöva skola in igen. Dessutom måste hon gå 2 veckor på gamla dagiset efter semestern för att sedan skolas in igen.... Ja, ja det löser väl sig men det känns inte så snällt mot F.
THEZZ: Vad jobbigt med L:s utbrott. Förstår att du mår dåligt över det. Har det blivit värre sen N kom till världen? Svartsjuka?? Har tyvärr inga råd, men hoppas att det vänder snart. Kram
Här blev det ingen sovmorgon idag för F tyckte det var lagom att gå upp vid 6.. då drog hon mig i håret så att jag skulle vakna busungen. Tur att hon är söt
P kör upp båten till gbg idag och sedan ska han faktiskt, hör och häpna, vara ledig i säkert 2 dagar med oss innan han åker och jobbar! Wow liksom! Det känns verkligen som om vi inte har ngt liv just nu. Är sååå trött på detta gräsänkeri att jag spyr. Sen fick jag mig värsta spelet när han berättade att han bokat tid för att lyfta båten igen (det var några saker som inte hanns med) i augusti. Just den veckan han lovat att ha F eftersom jag jobbar och dagis är stängt! Tänker man inte på sin dotter före man tänker på materiella saker?? Även om det måste göras med båten så kollar man väl av först. *svär över att jag en gång gått med på detta förbannade båtprojekt*