Pladderbebisarna Del 7
Tråden för oss som hängt ihop under några år! Här fortsätter vi vidare! 
Tråden för oss som hängt ihop under några år! Här fortsätter vi vidare! 
*vink vink* ![]()
go kväll! jobbat i kväll å jobbar tidigt i morgon. ska skutta i säng nu.
Hade planerat en joggingrunda i morgon efter jobbet om jag känner mig piggare än idag. Men nu vet jag inte... för några veckor sedan hade några sett björnspår i närheten av min ena promenad väg. Har inte gått åt det hållet sen dess, bara den andra svängen. Svärfar har varit här i kväll, åkte för en liten stund sedan, och nu ringde han. Han hade sett nått annat än spår, han såg en BJÖRN luffsa över vägen PRECIS där jag brukar va å gå/springa. Gillar inte de här... var ska jag nu motionera?
Morron!
Magda: Usch och fy! Du får hitta en annan runda, eller springa 7 varv runt tomten!
Idag är Polly hemma med mig, hon är rejält hostig och snorig.
Thezz; Det är inte lätt när man tappar humöret, jag gör det med Laban väldig ofta tyvärr. Jag försöker vara lugn, tänka att det är jobbigast för honom egentligen och att om jag uppmärksammar hans provokationer kommer det bara blir mer av de framöver. Men sen ibland funkar det inte längre.
Morron
Magda
bara vetskapen att det finns björn där jag brukar vara hade gjort mig så uppstressad att jag bränt de där kalorierna utan motion
läskigt!
Morrn morrn!
MAGDA: Fy vad läskigt med en björn så nära inpå! Skulle varit livrädd om jag visste det fanns en björn i närheten 
Är hemma med F än så länge. Hon har i och för sig inte bajsat än idag, så jag vet ju inte hur läget är... Känns skit att vara borta så mkt från jobbet, men vad ska man göra. Förhoppningsvis är hon så ok så hon kanske kan gå en stund. Hon är ju inte dålig för övrigt. Hon har dessutom sovit jättebra i natt så hon kanske inte har så ont i munnen heller. Vet att man inte ska ha dåligt samvete för att man vabbar, men jag har ju varit borta så himla mkt sen jag började för en månad sen och P kommer ju inte hem förrän på tisdag... Är jag dum om jag lämnar henne några på timmar på dagis om jag ser att hon fortsätter att vara så här pigg? *villrådig*
Morrn morrn....