• zagolik

Pladderbebisarna Del 7

{#lang_emotions_heart}Tråden för oss som hängt ihop under några år! Här fortsätter vi vidare! {#lang_emotions_heart}

♥ Emil 080327♥
  • Svar på tråden Pladderbebisarna Del 7
  • MissFörstånd
    Hannnas skrev 2009-06-04 20:11:29 följande:
    Lättja... har heller ingen susning... funderar på att blankrösta ändå, för jag avskyr de sk "lönerna" de får... o då röstar man ju iaf...Linda.... blää lider med dig, inget kul alls de sista veckorna ... pepp o kram till dig snart vintid o kallrökta korvar o goda ostar för dig!mf.... op??? för vad??
    Jag ska göra en gastric bypass. Känns jätteskönt att de snart är över. tiden innan känns så långsam.
  • MizzLizzy
    Thezzizen skrev 2009-06-04 20:39:20 följande:
    hanna, tackhoney, nej man får inte tappa humöret så, fan jag förstör henne ju för all framtid, men jag vet inte vad jag ska göra för att hon ska sluta .  jag blir helt förstörd av hennes provokationer, och nu kommer ja inte va mänska igen på två veckor
    Ville bara säga att jag vet hur du känner dig. Fanny provocerar också ngt ruskigt ibland och speciellt nu när jag varit själv så länge med henne så har jag inget tålamod. Man känner sig som världens hemskaste mamma och jag är, precis som du skriver, rädd att förstöra henne för all framtid. Detta händer inte ofta (som tur är) men man vill ju inte tappa humöret alls Och även om man vet att det nog händer alla någon gång då och då så känner man sig lika hemsk för det.

Jag har ju mått väldigt dåligt sista veckan för jag har helt enkelt varit för trött, det har varit för mycket och jag har gråtit mycket ibland inför Fanny och det har jag också ångest över. Hon ska ju inte behöva se sin mamma sån, men när allt känns som mest hopplöst så går det liksom inte att stoppa.

Är det förresten någon som vet hur länge de kan vara lösa i magen när de får tänder (kindtänder denna gång)... Tycker aldrig det tar slut. Trodde det var lite bättre så F har varit på dagis idag, men när jag hämtade henne berättade fröken att hon bajsat 3 ggr på 1,5 timmar... Har iallafall lyckats se ett oerhört svullet tandkött med en liten vit prick i så det stärker ju iaf tandteorin. Undrar bara om det är fler på g, har inte lyckats se detta. Vet inte hur jag ska orka en hel helg till ensam med en super gnällig F?
    ♥ Fanny ♥ 080130 Lillebror BF 091108
  • MagdaA

go kväll! jobbat i kväll å jobbar tidigt i morgon. ska skutta i säng nu.

Hade planerat en joggingrunda i morgon efter jobbet om jag känner mig piggare än idag. Men nu vet jag inte... för några veckor sedan hade några sett björnspår i närheten av min ena promenad väg. Har inte gått åt det hållet sen dess, bara den andra svängen. Svärfar har varit här i kväll, åkte för en liten stund sedan, och nu ringde han. Han hade sett nått annat än spår, han såg en BJÖRN luffsa över vägen PRECIS där jag brukar va å gå/springa. Gillar inte de här... var ska jag nu motionera?

Ebba har fått en lillebror! Vår Älskade Alexander är här!
  • lurksmulan

Morron!

Magda: Usch och fy! Du får hitta en annan runda, eller springa 7 varv runt tomten!

Idag är Polly hemma med mig, hon är rejält hostig och snorig.

Thezz; Det är inte lätt när man tappar humöret, jag gör det med Laban väldig ofta tyvärr. Jag försöker vara lugn, tänka att det är jobbigast för honom egentligen och att om jag uppmärksammar hans provokationer kommer det bara blir mer av de framöver. Men sen ibland funkar det inte längre.

En stor kuk är en klen tröst i ett fattigt hem
  • Hannnas

Morron

Magda bara vetskapen att det finns björn där jag brukar vara hade gjort mig så uppstressad att jag bränt de där kalorierna utan motion läskigt!

.?:*¨¨*:?. Det är jag som är Måns & Ylvas mamma .?:*¨¨*:?.
  • MizzLizzy

MAGDA: Fy vad läskigt med en björn så nära inpå! Skulle varit livrädd om jag visste det fanns en björn i närheten {#lang_emotions_surprised}

Är hemma med F än så länge. Hon har i och för sig inte bajsat än idag, så jag vet ju inte hur läget är... Känns skit att vara borta så mkt från jobbet, men vad ska man göra. Förhoppningsvis är hon så ok så hon kanske kan gå en stund. Hon är ju inte dålig för övrigt. Hon har dessutom sovit jättebra i natt så hon kanske inte har så ont i munnen heller. Vet att man inte ska ha dåligt samvete för att man vabbar, men jag har ju varit borta så himla mkt sen jag började för en månad sen och P kommer ju inte hem förrän på tisdag... Är jag dum om jag lämnar henne några på timmar på dagis om jag ser att hon fortsätter att vara så här pigg? *villrådig*

♥ Fanny ♥ 080130 Lillebror BF 091108
  • lurksmulan
    LaG: Jag ser ingen anledning att ha henne hemma om hon är pigg! Och även om hon är lite lös i magen pga tanden behöver hon inte vara hemma. Bara hon inte har ont och behöver smärtstillande eller vara utan blöja för att hon får ont i rumpan.
    En stor kuk är en klen tröst i ett fattigt hem
Svar på tråden Pladderbebisarna Del 7