Pladderbebisarna Del 7
Tråden för oss som hängt ihop under några år! Här fortsätter vi vidare! 
Tråden för oss som hängt ihop under några år! Här fortsätter vi vidare! 
Morron jazzy!
37.8 nu på morgonen...inget bajs än...
Hur
Hur är det med dina ungar??? ![]()
LURK: Hon fick alvedon igår kväll, men idag har hon inte fått något och hon har inte klagat heller. Rumpan var lite röd igår, men efter en natt med inotyol så är den som ny
Ska ge henne lite mellis nu så får vi se hur det går
LaG... skulle oxå lämna på dagis om hon är bra idag...
Här börjar jag få lite "sommar" ångest.. M går sin sista dagisvecka nästa vecka, sen ska han vara ensam med mig o Y 3v innan A går på sin sem (9v)... o det känns skittungt! från början var det tänkt att jag skulle vara ensam med barnen 2v men sen flyttades As sem... o vi visste inte hur mkt han behövde dagis förrän vi var hemma nu alla de 3v, han var hysterisk! blir helt annan när han får leka av sig lite på dagis o han saknar sina vänner o all lek där... blir ju inte alls samma stimulans hemma ![]()
Hoppas anders kan snickra ihop en sandlåda innan nästa helg iaf... han har börjat älska att göra kakor...
Hej på er!!
Igår var vi ute å åt..... så mysigt att bara vara jag och Anders för en stund. Jätte god mat och efterrätt.
Morrn morrn...
Allt fint med er en grå fredag som denna!
Måste bara stolt berätta att min lilla kille är en stor kille nu! Igår vägde han 4405 g och var 55 lång. Han kommer slå Lovisa med hästlängder!