• zagolik

Pladderbebisarna Del 7

{#lang_emotions_heart}Tråden för oss som hängt ihop under några år! Här fortsätter vi vidare! {#lang_emotions_heart}

♥ Emil 080327♥
  • Svar på tråden Pladderbebisarna Del 7
  • MagdaA

hmm... då kan jag nog stryka magkatarr. för bränner gör det inte.

nån som vet hur det funkar med fp å allt när man har semester? jag fyller ju fortfarande upp med fp till 100% de månader det fattas, men hur gör jag när jag har semester? Räknas 1 semester dag som full arbetsdag el?

Ebba har fått en lillebror! Vår Älskade Alexander är här!
  • after eight

Men magkatarr kan kännas så väldigt olika. När jag var gravid med Isabel var jag övertygad om att jag hade fått magkatarr igen, för illamåendet jag kände var likadant som det jag brukade ha med magkatarren. Men min BM upplyste mig om att gravidillamående och magkatarr kan kännas likadant. Och jag fick ju detsamma med Vincent, så det var ju inte magkatarren.

Mamma till Isabel 050105 och Vincent 071211
  • Hannnas

AE... 40' är lite väl saftigt känner jag, för även om vi skulle ha de pengarna så finns det så många hål att stoppa i gällande huset så näää det blir ju bara för mkt känner jag... säkert underbart dock..

Hade väl mer tänkt mig en resa för runt 20 max 30... o gärna 10 dagar... 1v känns för lite men 2 känns lite väl mkt med dessa små...

.?:*¨¨*:?. Det är jag som är Måns & Ylvas mamma .?:*¨¨*:?.
  • MagdaA

men varför får man magkatarr då?

Ebba har fått en lillebror! Vår Älskade Alexander är här!
  • Hannnas
    MagdaA skrev 2009-06-04 13:06:56 följande:
    tack. men tycker inte det är så mycket som stämmer. har ju inte alls ont, bara illamående.jaja, ska lägga mig en stund nu iaf.
    tycker du ska ringa VC faktiskt, kolla upp det...
  • lurksmulan
    Hanna: Finns det ens resebyråer som har 10-dagars längre?

Magda: Instämmer om att du kanske ska kolla upp det, du har ju haft så här länge nu.
    En stor kuk är en klen tröst i ett fattigt hem
  • Hannnas
    lurksmulan skrev 2009-06-04 13:36:47 följande:
    Hanna: Finns det ens resebyråer som har 10-dagars längre?Magda: Instämmer om att du kanske ska kolla upp det, du har ju haft så här länge nu.
    Nää jag vet inte, har iaf inte sett på år o dag? skittrist för det är en perfekt tid tycker jag...
Svar på tråden Pladderbebisarna Del 7