• Carolin E

Låghormonare, se hit!

I vilken vecka plussade ni låghormonare? Något extremsent fall? Och varför blir det så för vissa?

Jag är inte gravid just nu, men är nyfiken på den här frågan.

• Svar på tråden Låghormonare, se hit!
  • Ella30
    EQ85 skrev 2010-06-19 18:04:46 följande:

Ella 30:

Beklagar din förlust. Jag vet vad du går genom. Gråt så mycket du kan om du känner för det!!!
    såg på din sida att det va 18/5.
    mensen kan hoppa över en gång eller fler. vissa får tillbaka den direkt och vissa väntar i flera månader. för mig hoppade den över den första gången efter missfallet ( fick göra abort med.)

tror tyvärr inte att du är gravid om testen visar negativt.Rynkar på näsan Hoppas jag har fel.
    Fick du gå på återkontroll för att se så att allt var borta?

Givetvis så menade jag 18/5. Min mens har kommit igångRynkar på näsan så nu kan jag släppa det för denna gång. Ja jag var på VUL och allt såg bra ut, allt hade kommit och läkaren såg ju att jag hade ÄL på G så det är ju ett gott tecken att kroppen kom tillbaka så snabbt och nu har jag alltså fått mens som jag väl också egentligen får ta som ett gott tecken, min kropp funkar ju som den ska så nu riktar vi in oss på JuliGlad
  • EQ85
    Ella30 skrev 2010-06-19 20:29:47 följande:
    Givetvis så menade jag 18/5. Min mens har kommit igångRynkar på näsan så nu kan jag släppa det för denna gång. Ja jag var på VUL och allt såg bra ut, allt hade kommit och läkaren såg ju att jag hade ÄL på G så det är ju ett gott tecken att kroppen kom tillbaka så snabbt och nu har jag alltså fått mens som jag väl också egentligen får ta som ett gott tecken, min kropp funkar ju som den ska så nu riktar vi in oss på JuliGlad
    När jag fick min mens blev jag nästan lättad. Då visste jag att min kropp va igång igen och ungefär när jag har äl. =)
    Håller tummarna för er i juli!!! =)
  • hon mot strömmen
    leroy skrev 2010-06-18 12:23:38 följande:
    hon mot strömmen skrev 2010-06-17 12:57:31 följande:
    Jag,plussade,aldrig,
    upptäckte,2,sista,graviditeterna,runt,5-6,månaden
    Hur är det möjligt?
    Det,vet,inte,jag,inte,inte,heller,bm.
  • hon mot strömmen
    Små fingrar skrev 2010-06-19 12:55:53 följande:
    Hade du tagit tester själv eller hos barnmorskan innan dess och alltså inte fått plus? eller kom det som en överraskning för att ni inte planerat barn?
    Tacksam för svar! Solig
    Köpte,på,apoteket,tester,inga,plus,testade,ett,antal,gånger,
    inget,normalt,blödningar,varje,
    månad,vid,rätt,tidpunkt,

Tyckte,det,börja,verka,konstigt,
    med,rörelser,i,magen,ringde,fick,tid,på,en,gång

,Hade,barn,innan,bara,att,gilla,läget.
  • annakohler

jag får fortfarande så himla svaga plus jag ser dem utan att behöva vinkla på testet

• EQ85
    annakohler skrev 2010-06-21 20:16:12 följande:
    jag får fortfarande så himla svaga plus jag ser dem utan att behöva vinkla på testet
    Det lutar ju mer & mer åt att det är ett kommande starkt plus.
  • annakohler
    EQ85 skrev 2010-06-21 20:18:19 följande:
    Det lutar ju mer & mer åt att det är ett kommande starkt plus.
    ja för man ska ju inte få antydan till plus om det inte är något tycker jag
    imorgon är man på BIM-2 så jag ger inte upp förrän jag ser mensen hehe
  • EQ85
    annakohler skrev 2010-06-21 20:23:55 följande:
    ja för man ska ju inte få antydan till plus om det inte är något tycker jag
    imorgon är man på BIM-2 så jag ger inte upp förrän jag ser mensen hehe
    du har ju fått mer än ett sådant nu så jag tycker det verkar mkt positivt!!
    Jag testade negativt min förra grav, på BIM+1. sen sket jag i det, testade positivt 2 v senare,
  • annakohler
    EQ85 skrev 2010-06-21 20:27:03 följande:
    du har ju fått mer än ett sådant nu så jag tycker det verkar mkt positivt!!
    Jag testade negativt min förra grav, på BIM+1. sen sket jag i det, testade positivt 2 v senare,
    jisses ja jag fick inga antydningar till plus så här förrän v8 o v9 med dem andra barnen så jag förväntar mig ingenting
  • EQ85
    annakohler skrev 2010-06-21 20:29:37 följande:
    jisses ja jag fick inga antydningar till plus så här förrän v8 o v9 med dem andra barnen så jag förväntar mig ingenting
    då förstår jag varför du är fundersam över det svaga plusset. men i med att du haft det nu mer än en ågn, så tror jag att det är ett knyte på G =)
    Kan inte barnmorskan ta blodprov o kolla?
    eller dom gör bara det i "speciella fall" ??Obestämd
Svar på tråden Låghormonare, se hit!