Låghormonare, se hit!
I vilken vecka plussade ni låghormonare? Något extremsent fall? Och varför blir det så för vissa?
Jag är inte gravid just nu, men är nyfiken på den här frågan.
I vilken vecka plussade ni låghormonare? Något extremsent fall? Och varför blir det så för vissa?
Jag är inte gravid just nu, men är nyfiken på den här frågan.
Jag vet inte om jag missuppfattar dig... men från mensen i jan till mars är ju 39 dagar nu vet jag inte hur lång din cykel är men är det inte mest troligt att den bara var sen en vecka mer troligt än att den hoppade över? För det var ju endast andra mensen efter ditt missfall.
Ursäkta ts om det blir lite of-topic men försöker bara förstå ?
mallanis: Jag vet inte. Har ju en massa symptom. Men eftersom det blir neg hela tiden börjar man ju undra om man inbillar sig allt. Men Jag trodde inte att jag var gravid från början, ändå kom alla dessa symptom. Är väl ganska otroligt om man får tuttarna att växa på ren viljestyrka?=P
Äh, bara att vänta och se. Testar igen på söndag morgon tror jag...
Hoppar in här. BIM+8 idag och hade i söndags negativt på gravtest.. Vet inte vad jag ska tro, är jag låghormonare eller har mensen beslutat sig för att strula?...
BIM+ 10 idag och fick ett fint +!!!! Tjoohooo! Men tänker inte ta ut något i förskott, då jag fått ett MA tidigare... Men en bit på väg mot bebis iaf!
Åh grattis mallanis!
Själv fick jag en plötslig och stor lust att testa såhär runt middagstid (bim+10)... neg. Så nu väntar jag ett par dagar till nästa gång.