• Carolin E

Låghormonare, se hit!

I vilken vecka plussade ni låghormonare? Något extremsent fall? Och varför blir det så för vissa?

Jag är inte gravid just nu, men är nyfiken på den här frågan.

• Svar på tråden Låghormonare, se hit!
  • fröken Morris
    PCO20 skrev 2009-05-08 23:52:54 följande:
    Jo. Fast jag tänkte mest på allt man lärt sig här på FL, man vet nästan mer än barnmorskorna
    Hmm, jag kan inte låta bli att säga att man kanske inte ska lita på allt här på FL...
  • Små fingrar

Fick mitt plus idag på BIM+19!! =) Testade negativt på BIM+13 och tänkte att nu ska jag vänta... en jobbig väntan men känns helt fantastiskt idag!! Awww! Graviiid!

• EQ85
    Små fingrar skrev 2010-07-04 10:17:58 följande:
    Fick mitt plus idag på BIM+19!! =) Testade negativt på BIM+13 och tänkte att nu ska jag vänta... en jobbig väntan men känns helt fantastiskt idag!! Awww! Graviiid!
    grattis!!!! {#emotions_dlg.flower}
    jag är på BIM+2/+3. inget plus än. men ska testa igen imorgon.
  • Alice03

Hoppar in här med!

BIM +6 - inget plus och ingen mens

• Lotus88

BiM +10. Testade neg i fredags (BiM +8). Kan inte låta bli att hoppas,
    även om det inte ens är panerat så längtar jag oerhört efter att bli gravid...
    Ger ju lite hopp när man läser denna tråden, men å andra sidan
    kanske det bara ger en falska förhoppningar, så man bara blir ännu
    mer nedslagen när mensen kommer sen.... :(

• EQ85

Jag har bestämt mig för att testa på onsdag eller torsdag istället. då har det nästan gått en vecka över. (om mensen inte kommer innan dess såklart)
    Kom ihåg att min BM sa ngt om det förra gången. att man ska vänta 1 vecka efter BIM.

• Små fingrar
    EQ85 skrev 2010-07-04 10:27:12 följande:
    grattis!!!! {#emotions_dlg.flower}
    jag är på BIM+2/+3. inget plus än. men ska testa igen imorgon.
    Tack! =D

Hoppas ditt plus kommer snart också! Tror det är bra att vänta, men det är ju sååå svårt!
  • nammac

Jag har än så länge bara testat neg på bim +2 och +8, inget mens ännu nu är jag på BIM +12. Det är en pina att vänta och inte få varken plus eller mens....  Min mens har bara gått över 1 gång förut då BIM +9 och det var för 2 månader sedan. Sedan ett år tillbaka är mensen klockrent på dagen +- 1 dag från samma datum som föregående månad. Vi har försökt under det här året så jag vill ju gärna vara gravid, men inte direkt så jag tänker på det hela tiden men man undrar ju vad kroppen håller på med. :( Suck.

Har ingen känsla för att mensen skulle komma heller... det brukar kännas i underlivet. Har bara ömma bröst som känns större men jag kan lika gärna inbilla mig och idag är jag helt slut och mår konstigt....

Jag fick däremot en blödning dagen efter ÄL som varade i 5 dgr typ som en vanlig mens... Tänk om kroppen kunde bete sig normalt i stället.

• Alice03

nammac: Jag fick också en blödning efter ägglossning som varade i 4-5 dagar precis som min mens.
    Vad kan detta vara??

Har haft molvärk i snart två veckor och fått halsbränna, flytningar som jag annars inte brukar ha.
    Är på BIM+8 idag, ingen mens inget plus =(

• Lotus88

Hur går det för er? Ni som varken fått mens eller plus, har ni fått plus än? eller mens?
    Själv är jag på BiM+13. Testade negativt, som jag skrev, på +8 och även på +10..
    Känns hopplöst, vet inte vad jag ska göra.
    Har testat med RFSU:s tester de gånger jag testat, är det någon idé att
    kolla med något annat test eller ska man kanske inse att man inte är gravid ändå..?

Svar på tråden Låghormonare, se hit!