• Carolin E

Låghormonare, se hit!

I vilken vecka plussade ni låghormonare? Något extremsent fall? Och varför blir det så för vissa?

Jag är inte gravid just nu, men är nyfiken på den här frågan.

• Svar på tråden Låghormonare, se hit!
  • Desiree1988
    mallanis skrev 2010-05-22 14:42:53 följande:
    BIM+ 10 idag och fick ett fint +!!!! Tjoohooo! Men tänker inte ta ut något i förskott, då jag fått ett MA tidigare... Men en bit på väg mot bebis iaf!
    Grattis vad roligt. Jag hoppas verkligen att det håller sig hela graviditeten ut och att du får en fin liten bebis :D
  • 3 barns mamma84
    mallanis skrev 2010-05-22 14:42:53 följande:
    BIM+ 10 idag och fick ett fint +!!!! Tjoohooo! Men tänker inte ta ut något i förskott, då jag fått ett MA tidigare... Men en bit på väg mot bebis iaf!
    Tjohooooo !!!!
    grattis
    (Ebba 050607 )( Amadeus 080814 )( Mf 15/12-09 )(14/12-10 Bf datum)
  • gabbilw

lämnade testet på hyllan, å när jag skulle kasta det 3 timmar efter jag testa så va det positivt. Vet att det är ogiltigt, men man får ju lite mera hopp=P

• Sooff
    gabbilw skrev 2010-05-24 12:27:59 följande:
    lämnade testet på hyllan, å när jag skulle kasta det 3 timmar efter jag testa så va det positivt. Vet att det är ogiltigt, men man får ju lite mera hopp=P
    Ta ett test imårrn igen.
    Jag håller tummarna!!! {#lang_emotions_laughing}
  • gabbilw

Testade i morse, Bim + 13, kollade efter 10 minuter nästan och kollar man riktigt jävla noga  lite olika vinklar ser man ett supersvagt streck, knappt så de går att se med blotta ögat, trodde att jag inbillade mig och bad sambon kolla. Men han såg det åxå. Men det räknas knappast som positivt då det nästan inte går att se med blotta ögat, så jag testar på i ett par dagar till=)

• mallanis
    gabbilw skrev 2010-05-25 10:05:45 följande:
    Testade i morse, Bim + 13, kollade efter 10 minuter nästan och kollar man riktigt jävla noga  lite olika vinklar ser man ett supersvagt streck, knappt så de går att se med blotta ögat, trodde att jag inbillade mig och bad sambon kolla. Men han såg det åxå. Men det räknas knappast som positivt då det nästan inte går att se med blotta ögat, så jag testar på i ett par dagar till=)
    åhh va spännande jag fick ju ett sådant först men 9 dgr senare fick jag ett rejält pluss! Håller tummarna!
  • gabbilw

Testade i morse igen. Bim+14

Körde både det billiga testet jag använt hittills och CB digitalt.

CB: Inte gravid

Billiga testet: Samma som igår, ett svagt svagt streck man knappt ser.

Nu väntat jag tills i helgen med att testa igen.

• Sooff
    gabbilw skrev 2010-05-26 08:12:06 följande:
    Testade i morse igen. Bim+14Körde både det billiga testet jag använt hittills och CB digitalt.CB: Inte gravidBilliga testet: Samma som igår, ett svagt svagt streck man knappt ser. Nu väntat jag tills i helgen med att testa igen.
    Förra gången var jag i precis samma situation som du...
    Testade svagt plus 2 dagar i rad, sedan väntade jag 3 dagar och testade igen.
    Svagt, svagt med testlagrets sticka och inte gravid med CBs.
    Senare under dagen kom såklart mensen {#lang_emotions_frown}

Jag håller tummarna för att du lyckas bättre!!!!
  • gabbilw

Hm jobbigt=/

Har suttit å googlat i 1 timme på "låghormonare" och hittar nada!

Har jag verken plussat eller mensen kommit på måndag morgon ringer jag till MVC

Svar på tråden Låghormonare, se hit!