Låghormonare, se hit!
I vilken vecka plussade ni låghormonare? Något extremsent fall? Och varför blir det så för vissa?
Jag är inte gravid just nu, men är nyfiken på den här frågan.
I vilken vecka plussade ni låghormonare? Något extremsent fall? Och varför blir det så för vissa?
Jag är inte gravid just nu, men är nyfiken på den här frågan.
haha ja jag förstår helt och hållet!
Det känns ju som en månad att vänta en vecka bara ... :)
Jag tror jag ringer och hör mig för i morgon i alla fall. Det kan ju inte skada.
Jag har fått en tid på fredag för undersökning och ultraljud....gaaaah :D
Då måste det ju finnas en chans i alla fall tycker jag juh...
hoppas hoppas. Ligger på ca minst BIM +2
Har ständig värk i ryggslutet, molande värk i nedre magen till o från. inget streck i morse på stickan (testlagret)
funderar på om de är känsliga nog?? vilka är bäst?
Jag är BIM + 16 idag, men var på gynkontroll igår och då syntes ingenting. Det måste väl ändå synas på VUL i detta skede isf? Såg dock ut om jag hade en blödning i livmodern som inte velat komma ut.. så denna månad kommer jag nog blöda MYCKET :(
Jag är BIM + 16 idag, men var på gynkontroll igår och då syntes ingenting. Det måste väl ändå synas på VUL i detta skede isf? Såg dock ut om jag hade en blödning i livmodern som inte velat komma ut.. så denna månad kommer jag nog blöda MYCKET :(
Hänger med i diskussionen här.
Är inne på BIM+12 och testade negativt i morse med sticka från Babytime.se (fjärde gången sedan BIM dagen) och undrar verkligen vad som är problemet. Har kollat runt lite på hemsidor om vart jag ska vända mig om kontakt med barnmorska här i Linköping, men är fortfarande lite osäker. Vårdcentralen verkar inte har några BM, eller så vill de hellre att man tar kontakt med Kvinnohälsan i stan.
Spelar det någon roll ifall man testar sig hos en barnmorska eller gynekolog?
ejv: Stackare! Konstigt att det syntes inget för dig.
Testade
i morse BIM plus 10 el 11