Låghormonare, se hit!
I vilken vecka plussade ni låghormonare? Något extremsent fall? Och varför blir det så för vissa?
Jag är inte gravid just nu, men är nyfiken på den här frågan.
I vilken vecka plussade ni låghormonare? Något extremsent fall? Och varför blir det så för vissa?
Jag är inte gravid just nu, men är nyfiken på den här frågan.
Hoppas!!!!

haloojj !!
ja har läst igenom denna tråd o den gav mig en massa hopp!!
Jag är på BIM +9 just nu o mycket har hänt. en dag innan BIM fick jag en liten blödning, det kom bara på pappret. trodde det var mens men nopp. sen har ja haft nån droppe efter samlag men ingen mens.
har så klart testat 4 gånger varav en av dom på akuten i kvinnokliniken. Jag åkte dit pga obehagliga smärtor i magen o jag var faktiskt orolig för vad som pågick i min kropp. dom gjorde undersökningar VUL o tog gravtest som va neg så klart o så tog dom blodprov för o se om de fanns nån hcg. sköterskan sa att dom skulle ringa dan därpå om det va nåt. Jag släppte ju tanken totalt slutade hoppas med engång spec efter 3.5 års försökande!
Inget samtal dagen efter. men till min förvåning fick jag ett samtal IGÅR kl 9 på kvällen!! jo dom sa att jag hade ett jätte lågt värde som låg på 1 !!! ja fatta ingenting men det fanns tydligen en chans ändå o dom vill ha fler prover nästa vecka. Jag har pco o har tagit pergo som gav mig en fin äl o ja e 100 på att ägget släppte eftersom ja tog pregnyl som ser till att ägget släpper!!
Kan mens utebli trots ÄL??
O hur hög hcg halt ska man ha för att va gravid? nån som vet? har ja verkligen en chans med en halt på 1??? det låter ju så lite men de e väl nåååntingt iaf?
Tacksam för svar! ja håller på o blir galen..
nån?

Fick neg på BIM+11, och plötsligt och oväntat utan symtom: plus idag på två olika test på bim+15!!!! 
*CHOCK* Första försöket!