Järfällaföräldrar 5
flingan: Tråkigt! Vet hur mkt du längtat efter den... Men köp en vit kyl och måla den vet ja! Hahaha!
flingan: Tråkigt! Vet hur mkt du längtat efter den... Men köp en vit kyl och måla den vet ja! Hahaha!
Räknas verkligen 6 års som skola nu för tiden? Tycker att det är många som säger att deras barn börjar skolan då de börjar på 6 års verksamhet.
marina: Vi har Ronja på dagis må, tors och fre, så jag kan följa med
Har redan funderat på det inför imorgon. Får se om Ronja är tillbaka på dagis då, i sådant fall hänger jag på låset
Idag är hon praktiskt taget okej, men trött efter en natt med mycket hosta. Dagtid hostar hon ingenting. Vaknade dessutom tio i sex och kommer nog att däcka tidigt idag... Hurra!
Nattningen tog inte ens 20 min igår!
Maya sov i sin egen säng hela natten! ![]()
stora syster har fått en blodpropp i benet! Ingenting som är farligt dock, skall bota allt med värkisar och kräm som skall lösa upp det hela. Tyvärr har hon fått vinterkräksjukan också!
Så hon sitter hemma och mår sååå dåligt...
marina: Man får ju välja helt och hållet själv vilka dagar, men inte riktigt vilka tider...
Kan tyvärr inte komma till öppnis imorgon, ronja hade förhöjd temp idag med
Så hon blir hemma imorgon. Får satsa på nästa fredag ist!
snowflake: det där med dockor kan jag inte mkt om... Men jag hojtar om jag ramlar över ngn!
marina: Visst vill man inte bråka med personalen och visst hade vi väl tur att det inte var ngr problem. Chris är ju oftare ledig på ti och ons än på helgerna, så när skall han få träffa sina barn om Ronja går på dagis de dagarna? Jaja, det blev ju perfekt, nu slipper vi bråka om saken
urv: Vi skall försöka ta det lilla lugna här hemma på lör, Chris jobbar och sedan brukar det vara ganska trött här hemma...
Tyvärr! Skulle ha varit jättetrevligt! Dessutom är jag en zombie för tillfället och somnar lite halvt hur tidigt som helst. När kommer man ikapp tror du?
mirix: skulle ha varit jättetrevligt, men sitter hemma m sjukt barn...
Maya har börjat hosta lite, extremt lite, men hoppas att det stannar där!!
marina: jaha, då längtar vi tills om tusen år då!
Gick det bra sedan igår kväll? Jobbigt m skrik...
Inatt somnade M och C i vår säng tillsammans
Får fortsätta öva på egen säng inatt ist ![]()
mirix: Så du är skyldig mig 65 kr? Vilken jättesumma!
Vi tar det nästa gång vi ses, eller? Känns ju inte som att det är brådis på det sättet...
OM man inte älskade sina barn så otroligt mkt skulle man nog ha sålt dem för länge sedan. Eller slängt dem till vargarna. Eller lämnat dem på Skansen. Då skulle de iaf få mat och klara sig.
Jaja.
Livet är som livet är.
Åh, behöver också en släng av magsjuka!! SMAL vill jag också vara ![]()