• Disan

Järfällaföräldrar 5

syster: Kan du inte ses ngn annan dag än just fre? Vi skall ha middagsbjudning då... Fira första maj Vill ju ses!! (Helst bara du och jag, men m tanke på hur svårt det är för dig att få tid så får jag väl ta det jag får... )

marina: Åh så duktigt!!! Ronja vägrar ju pottan men sitter gärna på toaletten Pottan var ett dåligt köp!

Ronja kom till oss 070620 & Maya tittade ut 090322
  • Disan

mirix: Nej, det blir kallt och trist och rått och grått!

marina: Jo, men det är en middag med mamma också Inte helt alone med andra ord. Saknar min syster, egentid är viktigt för mig!

Gud vad duktig Liam är! Ronja var nakenfis igår för luftningens skull, så sade hon att hon behövde kissa, men jag trodde inte på henne eftersom hon ljuger väldigt ofta Så kissade hon på golvet ist! Hahaha! Härligt gjort morsan!

• Disan

Städa åt Mirix:

Marina

• Disan

marina: Håller med dig, kan ju inte vara skönt att ha blöja! Ronjas favorit just nu är att ta av blöjan i tid och otid, vilket inte är särskilt lyckat alla gånger... Framför allt inte om hon hunnit bajsa utan att vi märkt det Haha, nej, det har faktiskt inte hänt. Men det skulle vara ngt!

Jag skall faktistk ta och väcka henne nu, hon har redan sovit i en timme och tio min, hela tio min mer än vanligt! Ugh! ...och så skall jag sätta henne på toan på direkten, om hon inte gråter av trötthet.

• Disan

Nähä, hon ville inte kissa direkt efter att hon vaknat Som jag trodde! Haha! Skitgrinig var hon

marina: Jaja, tar väl barnen då!

• Disan

marina: låter bra! vi har tyvärr aldrig ngn koll, så det skiter sig för vår del

usch... min lilla stumpa hostar så tråkigt!!

• Disan

Stackars våra små!!!

Hur stor är risken för hjärnskador när storasyster har klappat lite fört hårt över en fontanell?

• Disan

åsa: Haha, men inte är spindlar farliga!

marina: Åh, så duktig han är då!! Ligger nog i generna Ang klappa på huvudet, jo, inte väldans hårt, men lite för hårt har det blivit ngr gånger, börjar bli orolig att lilla tjejen blivit knäpp i roten {#lang_emotions_undecided} Vi ryter till på skarpen varje gång Ronja gör ngt i stil med klappa för hårt eller ja, ahum, pilla i ögat, men hon bryr sig inte. Hon är stark i sinnet vår tjej, men ibland både på gott och ont!

• Disan

marina: Tack för dina ord! Men hur hinner du springa på toan så mkt med liam? Det är väl det största problemet hos oss, att jag inte hinner. Utöver att Ronja eg inte vill kissa på toan dvs Men hon gillar numera att sitta där ngr sek och tänka på saken Man får väl ta det i den takten de själva vill. Har aldrig träffat ngn (normal) tonåring med blöja

• Disan

jossan: Vi går där, hos Louise, och är supernöjda!

marina: Håller ändå med Mirix: Du är jättebra!

Drömde om Marina i natt, hon var gravid igen och jättelycklig över detta! Sanndröm? Hehehe..!!

tip: Hur går det med magen? Musklerna alltså.

mirix: Hinner tyvärr inte. Skall ha middagsbjudning imorgon och massor att fixa innan det! Både handling av mat och plantering av växter (måste ju se snyggt ut )

Svar på tråden Järfällaföräldrar 5