Järfällaföräldrar 5
mirix: DU ÄR NUMERA HEDERSGÄST PÅ ANNAS OCH CHRIS BRÖLLOP!!! 
flingan: Åh vad mys! Hoppas att ni får det bra!
mirix: DU ÄR NUMERA HEDERSGÄST PÅ ANNAS OCH CHRIS BRÖLLOP!!! 
flingan: Åh vad mys! Hoppas att ni får det bra!
misses: Åh vad avundsjuk jag blir! Vill också ha hus
Kul att ni kan ha sonen hos er då! Hurra för det! Tänk vilken härlig sommar ni kan komma att få ![]()
Vi hade en skön dag igår, var i Riddarparken med ngr vänner o lapade sol och hade trevligt.
Nu kallar Ronja. As usual. Skall tydligen gunga. Igen? Suck!
urv: När jag är gravid har jag noll sexlust, praktiskt taget. Men jag vet att det är vanligt med det motsatta. Måste också stämma in med vad mirix skrev, hade väldiga smärtor och illamående första halvan etc etc. I slutet kände jag mig extremt ful med tanke på att magen började spricka, annars kände jag mig snygg med magen, men det hjälpte ju inte så långt...
Skall iaf köpa ett snyggt o sexigt nattlinne som jag kan dölja mig i utan att Chris lider av det, så kanske man känner sig lite bättre
Det tyckte jag var en bra idé!
marina: Håller med dig, det är en bonus att få barnvakt, ingenting man skall räkna med!
syster: Vår gräsmatta behöver också lite regn! Men den kommer nog aldrig att bli fin...
maraja: Hoppas att det blir bättre snart, sådana problem är jobbiga. Har själv råkat ut för det ett antal gånger. Brukar köra med Pevaryl som köps på apoteket.
tip: Låter jobbigt, man vill ju att ens barn skall ha bra kontakt med mor och farföräldrarna! Spy hur mkt galla du vill! Vi lyssnar så gärna, dessutom skall jag också kräkas lite nu:
Har sms krig med min karl. Är så trött på att plocka efter honom och igår satte han äntligen igång med kaklet i köket, tog bort det som var trasigt. Påminde honom flera gånger om att städa efter sig, men det gjorde han uppenbarligen inte... Blir skitförbannad! Nu måste jag städa hela diskbänken med Maya i selet eftersom jag har annat att göra när hon sover. Måste ju hinna med hela jävla hemmet!

marina: Vet du vad han sade idag? Ang alla kläder som ligger på golvet i sovrummet (det var både smutsiga och rena kläder, som han bara inte orkat lägga in i garderoben eller tvättkorgen...) "Det kändes inte som en idé att plocka undan allt nu, tänkte att jag börjar om nästa gång du tvättat" eller ngt åt det hållet. Men aha, så då skall JAG plocka upp från golvet eller? Hmm... Skulle inte tro det. Det slutade jag med för länge sedan. Det är väl därför det ser ut som det gör i sovrummet också... SUCK!
Jag äter en jättegod sallad just nu, det är kul!
Annars vette håle... Trist att Eliott är sjuk igen,,, Vad är det med honom?
matglad: Men fy! Vilken tur att du inte skar dig.. Usch! Tänk att sådant kan hända. Du måste ringa till kundtjänst och berätta vad som hände. Kanske finns fler glasbitar där ute?
tip: Ja, inte lätt att göra mat direkt, när humöret tryter. MEN äta bör man!
Det är verkligen svinkallt idag! Sitter och huttrar och mår dåligt. Vill inte lyfta ett finger i denna kalla värld. Har haft tur, Maya har sovit bra i nästan två timmar nu. Har bara segat och ändrat i fotogalleriet här på fl, lagt patience (stavning?) och försökt att andas för en gång skull. Skall snart hämta stora tjejen på dagis och kan behöva ladda inför de fyra timmarna med skrik och panik jag kommer att ha innan Chris kommer hem. Fast idag kanske det blir bra ändå eftersom vi har tvättstugan och då får Ronja springa fram och tillbaka en gång i halvtimmen ![]()
maraja: Tur att det löste sig!! Skall försöka tänka på det där med lactal. Kan vara ngt att testa. Är det vaginos du fått? Eller bara en "vanlig liten" rubbning?
Ang sovande bebisar så brukar min somna ganska sent, tyvärr... Vid tiosnåret, ibland tidigare. Nu har hon faktiskt precis somnat om efter middagsmålet, får se om hon sover vidare. Det är jättejobbigt att aldrig få kväll med sin karl längre, jag saknar det så enormt mkt!
Hon somnar ju sent och sover sedan hela/halva förmiddagen ist. Försöker få henne att ändra sig, men det är svårt...
flingan: Jag förstår vad du menar och tackar och bockar och säger var så god och tack det samma!!!
Jag pratade ut med min karl och sedan, efter många tårar från min sida, kändes det bättre. Jag är bara så trött och det kommer ju inte bli bättre förrän bebistiden är över
Som jag skrev ovan till Maraja, det är så jobbigt att Maya somnar sent, jag och Chris får ALDRIG tid till varandra längre! Vi kan ju inte gosa i soffan när ngn av oss håller henne... Hon är oftast ganska grinig på kvällarna och vill inte ligga själv då.
Ängel på dagarna och demon på kvällen ![]()
lillaT: Krya på dig!