• Disan

Järfällaföräldrar 5

Yes!!

Ronja kom till oss 070620 & Maya tittade ut 090322
  • Disan

Godmorgon alla!!

Följer inte med idag. Mår fortfarande illa och min stackars karl fick ju ha båda barnen inatt. Självklart drömde Ronja mardrömmar och vaknade flertalet gånger!! Maya i sin tur har legat och pruttat som en hel karl och det stank verkligen illa... (Jag råkade ut för det när de kom hem från svärisarna...) Så min älskling är helt väck och jag lite halvväck. Men fy vad jag mådde igår! Fick nog lite feber också. Svettades som en gris i natt. Höll på att kräkas flera gånger, men lyckades hålla tillbaka. Jaja, bättre idag iaf!

mirix: De flesta kanaler bjuder på att se deras svenska program gratis, typ femman och Outsiders och så. Fyran däremot tar betalt för att glutta på t ex Fam Annorlunda. Vi har betalat för att jag missade ett avsnitt förut, därför passade jag på att se lite filmer också Att de tar betalt för att se typ Beck förstår jag eftersom det ändå är en film som alla andra betalar för att se.

marina: Jag glömde nog min ena amningsnapp hos er förra helgen... Finns den där månne?

• Disan

flingan: Åh, det skall jag testa!

Mår i nuläget lite bättre, men har varit dålig under dagen. Mår lite småilla och så, men det går bra just nu.

Vem är det som kallas för Lelle och varken har snopp eller snippa??

• Disan

Hej alla!

Har läst igenom allt, men orkar inte kommentera just nu...

Mår ff illa och har haft en jobbig natt pga detta. Knappt sovit alls, alla drömmar jag har haft emellanåt har dock handlat om hur illa jag mår... Dessutom har ryggen smärtat enormt. Till slut fick jag gå upp och be Chris om massage. Hade tagit värktabl innan jag gick och lade mig, men det hjälpte tydligen inte... Helt slut och höll på att somna på soffan tidigare! Inte vanligt för min del.

Hoppas dock att alla har det så bra som de kan, så skriver jag mer intressanta saker senare

• Disan

flingan: Nej, kom aldrig så långt som till apoteket, de hade ju inte öppet nästgårds igår direkt... Idag kommer jag ingenstans, mår för illa. Fasar för när Ronja skall hämtas, men det får väl gå... Har som plan att skicka Chris till apoteket när han kommit hem från jobbet ikväll.

mirix: Usch, hoppas att du får lite sömn snart iaf! Är också trött idag och slumrade lite på soffan förut, innan Chris försvann till jobbet. Bra med partners ibland!

• Disan

mirix: Haha, vet du, min svärmor sade så i lör också! Men hon var seriös

• Disan

flingan: Jag gillar galna tonåringar! Hellre det än galen bebis och kräkmedel

• Disan

urv: du kanske borde ta det lite lugnt med ölen..?

• Disan

urv: Mitt enda alkoholproblem är att jag dricker för lite av den goda drycken...

Någon som vill leka lite imorgon? Skall till bvc kl 11.00 med Maya, så antingen innan eller efter? Fika eller så? Skulle nog kunna promenera lite om ngn vill, är sååå mycket bättre i bäckenet nu!!

• Disan

flurran: vad vill du göra då? vilken tid?

Svar på tråden Järfällaföräldrar 5