• Disan

Järfällaföräldrar 5

tip: Låter skönt! Önskar att jag kunde springa... Verkar så skönt! Min karl älskar ju att springa, han springer hellre än går.

matglad: Kom att tänka på Gulsippan, som du skrev om, har de öppnat ordentligt än? Vid fint väder är det stället toppen ju!!

Ronja kom till oss 070620 & Maya tittade ut 090322
  • Disan

misses: Oj, glömde ju säga grattis (kanske helt fel ordval!) till att sonen kan flytta hem igen! Underbart!

syster: Gulsippan är en 4h gård i Hässelby. Tar väl ungefär 20 min att gå dit från mig. Jättemysigt! Men de har inte så många djur, men bra ängar för picknick och en trevlig lekplats för barnen! Visste inte att vi hade fått fel... Vad fick jag för färg då? (alltså, eg, vad fick du för färg?)

mirix: Åh!! En myrstans borde ju alla scrappare ha, det borde vara lag på det

• Disan

Ja, hur mår Sanna??

• Disan

Någon som vet hur vädret skall bli imorgon? Så att vi vet vad vi skall planera för?

• Disan

Btw: Måste ju också säga att jag har haft en bra dag, trots att morgonen var jobbig. Har hunnit med en massa i trädgården, rensat det sista och gödslat det sista. Det blir fint och det är härligt att jobba där ute, även om min kropp inte klarar av det ordentligt Skall verkligen försöka njuta av tomten i år, förhoppningsvis blir det ju den sista sommaren här... Men realistiskt sett kommer vi ju inte att börja titta på hus förrän början av nästa sommar, men önska kan man alltid göra

• Disan

Jag har ingen aning om någonting alls!

• Disan

flingan: Hahaha, visst ser det snyggt ut? ...för att inte tala om hur sexig man känner sig när fläsket skakar!

mirix: Månne det vara Fanny? ...eller är det kanske sagaalva? Nu blev det för mkt för min skalle igen!

Självklart välkommen till Sagaalva!! Kul med enäggs!

seaflower: Kul att du tittade in, skönt att det hankar sig framåt!

Ang träffen idag:
    Det verkar ju inte vara toppenväder, men så länge det inte ösregnar kan man ju vara ute. Eller är ngn frivillig att ha massa besökare? Hos mig kan vi helst inte vara, är sååå stökigt och jag skäms... {#lang_emotions_embarassed}

• Disan

bt: fy vad läskigt! Hoppas att det inte är ngn fara. Magar som kan göra så ont! Stor kram

• Disan

marina: vid tvåtiden stod det i listan, men såklart att det kan ändras till tidigare om ngn vill!

• Disan

marina: du vill inte ta emot oss tokar då? Hembesök av högsta rang!

Svar på tråden Järfällaföräldrar 5