• Disan

Järfällaföräldrar 5

marina: blä... lider med dig!! Hoppas att han inte blir allt för gnällig trots allt...

Vår granne bankade så mkt i natt att Ronja vaknade o skrek tre ggr!! En pensionärskvinna, hur?? Vad??

syster: fika idag? Barnen mår bra, men Ronja är ff prickig, så du bestämmer vad som känns bäst. Röda små prickar lite varstans.

Ronja kom till oss 070620 & Maya tittade ut 090322
  • Disan

marina: hon fick ju lite feber under tolv timmar och sedan små röda prickar på bålen som spred sig till resten av kroppen. Hon känns lite knottrig, men de kliar inte och hon  är inte dålig i övrigt. Måste vara ngt konstigt virus...

Hoppas att Isa är en sådan som inte reagerar alls!!

• Disan

Välkommen scruffy! Söt hund Kan tyvärr ingenting om tandläkare här ute, har också privat inne i stan... Var i Viksjö bor du? Jag och min fam bor vid banangränds busshållplats. Vi är ngr här i tråden som bor i krokarna.

Nej, nu har Maya somnat och jag skall försöka ta en dusch!

Just det, har helt glömt bort att berätta: En av våra vänner fyller år och vi skall på fest imorgon! Har ordnat med barnvakt och hela köret. Först skall jag och karlsloken träffas i stan och ta en öl och sedan bär det av till partyt. Kommer att bli sååå roligt och sååå välbehövligt!! Längtar! (Vet inte hur många år sedan det var vi var på fest på riktigt! Hahaha!)

• Disan

Ingen barnvakt natten igenom, svärmor vågar inte ha småbebisar eftersom hon vill peta på dem hela tiden för att se om de lever, då får hon inte mkt sömn. Dessutom vill inte jag att Maya skall sova borta ännu, är lite hönsig just nattetid Men de sitter hemma hos oss, så de nattar barnen och när vi kommer hem åker de hem till sig. Så inget extrajobb för oss! Jag får sovmorgon dagen efter och när jag har vaknat får Chris gå och lägga sig igen Kommer att bli bra!

Har precis sprayat mig med tanningspray från Loreal och den är jättebra! Inga ränder och inget klet, kan verkligen rekommendera den! Man får en fin ljusbrun färg så att man slipper se likblek ut och det ser absolut inte oäkta ut! Ryggen är ju svår att komma åt, men annars är det inga problem att fixa själv.

mirix: Tycker du om mammorna i gruppen? Gå i sådant fall! Annars finns risken att man tappar kontakten och så, det är ju inte roligt om man fattat tycke för varandra...

• Disan

marina: ...eller som gör som jag, bjuder på party där barnen får vara med

Välkommen shopahollic!!

mirix: inte jag.

• Disan

marina: glömde, jo, den färgar inte på kläderna

• Disan

frediza: Välkommen till livet! Är ni friska nu?

• Disan

marina: Trist, men skönt att de är uppmärksamma!

tip: Jag tänkte åka till centrum imorgon, på em tror jag... Har ju ett prickigt barn och vet inte om det smittar... Men annars tar jag gärna en fika eller så! Jag skall dock köpa strumpbyxor

• Disan

urv: Håller med dig. Studentfirandet är bara fjanterier som går till överdrift!! {#lang_emotions_yell}

• Disan

flingan: Jag stod aldrig på ett flak eftersom jag redan då tyckte att det var lite "fel". Inte min grej liksom, tyckte att mina vänner som tjatade om detta i en evighet gick till överdrift. Har aldrig förstått mig på det hela... Jag åkte en fin gammal raggarbil med ngr vänner och visst drack vi, men måttligt och sedan åkte vi hem efter en liten stund Jag var nog en sådan som var mer glad över betygen än åkandet

Svar på tråden Järfällaföräldrar 5