Järfällaföräldrar 5
flingan: skulle det kunna gå att ordna så att jag kan få tillbaka bältet? Behöver komma igång med det..
flingan: skulle det kunna gå att ordna så att jag kan få tillbaka bältet? Behöver komma igång med det..
flingan: Skall ej dit, men vi kanske kan ordna ngt ändå? Vilken tid är det ni skall träffas? Jag kanske kan knalla ditåt och möta upp dig innan eller efter?
flingan: Är säker på att maraja åt osten själv och sedan ammade sin dotter
Om du orkar får du jättegärna komma förbi en sväng, men annars är det inga problem för min del att vandra iväg heller!
flurran: tror att jag och matglad skall leka på Gulsippan på fre fm
Vill du med?
Nästa vecka hittar jag gärna på saker! Kanske en långpromenad vid lunch ngn dag? Maya skall ju sova mellan 12 och 14. På tors behöver vi ngt att glra iaf, har Ronja hemma då...
Gulsippan fredag 29/5 från kl 9.30
Matglad
Disan
Varför skall man alltid vara så trött när man skall gå upp på morgonen? Har alltid varit en morgonmänniska, men nu har jag nog blivit en sjusovare ist
Låter som att ni hade det trevligt igår!
Vi har haft en bra helg iaf, skönt även om vi inte fick allt gjort som jag hade hoppats på... Som vanligt! ![]()
marina: Tur i oturen då ![]()
flurran: Toppen ju! Det gör så mkt för en själv när barnen somnar själv, även om man kanske får stiga upp lite tidigare på morgonen
utteröga: Hoppas att ni får en bättre dag än natt... Om man kan säga så?
Smart idé ang varmkorven!
Om det är fint väder vill jag dock ha med mig en pastasallad, är inte så förtjust i korv eg, men annars kan man ju ta med engångsgrillar och grilla lite korv också? Vi har grillar hemma som bara väntar på att få användas, jag kan ta med dem och så tar var och en med sig korv. (Tänkte främst på barnen som brukar gilla sådant
)
Mamma ringde för en stund sedan: hon kommer förbi en sväng och så skall vi hämta Ronja tidigare från dagis och åka till Gulsippan
Mys!!
marina: Åh vad trevligt, Anna-Carin misstänker jag? Finns väl kanske inte så många andra med den förkortningen att välja mellan ![]()
snowflake, helt rätt av dig!! 
Har så ont i kroppen just nu, är helt slut! Vi började gå till Gulsippan och när vi nästan kommit fram upptäcker jag att vi glömt Mayas mat hemma...
Bara till att knalla hem igen. Kollade upp på en karta hur man åker dit med bil, så packade vi och brummade iväg. Orkade liksom inte gå hur mkt som helst
Främst för mammas skull som är seg och har ont. Men men, bar runt på Maya hela tiden på Gulsippan och det har tagit skall jag säga!
Inte nog med det... Tappade hennes napp ngnstans där borta... Kommer hem och hon skriker som en tok och jag håller på att krevera. Inte nog med det: Skulle äta lax till middag, så är laxen slut!
Jaha, vad gör man nu då? Hej hopp! Ingenting tinat direkt...