• Disan

Järfällaföräldrar 5

syster: Usch och fy för duvor på fönsterrutor! Hoppas att din karl lugnade ned sig ang bilen

maraja: Wow! Vilket generöst dagis Annars hade man kunnat tro att de skulle ha tvingat dig att komma tidigare och hämta

Jag hade inte fått ngr pengar från fk idag heller så det blir till att ringa dem imorgon.

Ronja kom till oss 070620 & Maya tittade ut 090322
  • Disan

tip: ojoj! hur mås det nu? hoppas på förbättring!

syster: Vi skall gå vid nio från mig, följ gärna med! Det är raksträcka nästan hela vägen, tar typ 20 min.

Själv mår jag bättre idag, så skönt!

• Disan

Har ni sett den där tråden här på fl om amning och ha sex samtidigt? Hua! Det finns verkligen människor som gillar att amma samtidigt, eftersom det blir skönare då... {#lang_emotions_throwup} Jag tycker att det är vedervärdigt! Vad tycker ni? Man skall liksom inte involvera barnen i sexlivet på det sättet, ha dem som extra njutning liksom... Blä!

• Disan

flingan: Hon som startade tråden hade "råkat" ha sex samtidigt som hon ammade sin 7 månaders son. Hennes fråga var eg om han kunde ha tagit skada av detta och hon skämdes för det som hade hänt. MEN det var flera som hade svarat i tråden och det var roligt och hemskt på samma gång att läsa det som vissa skrivit...

TS var alltså inte en av dem som gillade att amma och ha sex samtidigt för att det var skönt.

• Disan

Fy vilket väder! Vill bara gräva ned mig... Inte kan vi gå ut heller, har Ronjas regnkläder på dagis... SUCK!

• Disan

Pratade med FK nyss och de skall ordna med mina pengar genast! Har alltid haft sån tur när jag ringer dem, de ordar på direkten då. Skönt!

• Disan

flingan: Oj då! Men har de träffats nyligen?

• Disan

seaflower: Vi förstår och jag tror att jag talar för alla när jag säger att man får vara ego här inne

• Disan

marina: Ja tack! Sådant brukar ju barnen älska! Gulligt av er! Jag kan kanske ta ett korvbröd också, eftersom du så snällt frågar hehehe, om jag hittar ngn korv att grilla, annars får Ronja äta sallad med mig

• Disan

bt: Det finns en liten butik prec innan man svänger av till Gulsippan. De har praktiskt taget allt, som ett minilivs ungefär.

Svar på tråden Järfällaföräldrar 5