• Disan

Järfällaföräldrar 5

misses: Stort grattis till försäljningen!!

tip: Så skönt att höra att det är bättre!! Inte kul med dessa allvarliga sjukdomar. Vad kan man få för skador av det, om det har gått för långt menar jag? Om du vet..? Ev kan vi hänga med till parken, Ronja går dock på dagis till två. Men genrellt sett gillar vi ju att ha ngt att göra på em. Bara jag känner att jag orkar.  Stor kram till er, måste ha varit ett par jobbiga dagar!!

Ronja kom till oss 070620 & Maya tittade ut 090322
  • Disan

Det skall regna imorgon, således kanske inget parkväder!! Hur göra nu?

Park i Skälby Tisdag 2 Juni 9.30

Marina + 2
    Mirix + 1
    Disan + 1 (skall se om det går att byta dagisdag för Ronjas del)
    Snowflake + 1 (under förutsättning att G är pigg nog, men det tror jag)

• Disan

Fika är bra!! Ngn som erbjuder sig, eller skall man vara på ett fik? Vi skulle kunna vara här, men det är inte så mysigt... Men som sista utväg

• Disan

tip: jag får nog strunta i parken idag, måste iväg och akuthandla lite saker... Orkar inte med båda. Jättegärna en annan dag! Vet du hur vädret skall se ut senare i veckan?

• Disan

flurran: Nej, vi har sluppit det. Tror att Marinas Liam hade det förut dock? Ngt spec du tänker på?

• Disan

misses: Men när har ni tillträde till den andra lgh då? För det är väl det som spelar roll...

Jag kan inte torteras denna vecka, rakade benen i lör och det tar minst ngr veckor innan det är ngr mm igen

• Disan

1 piggelin måste ju vara 50 ml, 5 ml låter som på tok för lite

Ang imorgon tycker jag att vi antingen fikar inne hos ngn eller på ngt fik, vad som nu är mest poppis? Det skall börja regna i natt och sedan vara dåligt hela dagen imorgon.

• Disan

mirix: Ronja är också rädd för dammsugaren och hon får oftast enorma utbrott när vi sätter igång den, Chris försöker vänja henne och ibland går det bra, ibland inte... MEN nu kan ju vi kommunicera med henne på ett helt annat sätt, man får ju svar när man frågar ngt Gör bara så gott ni kan tycker jag, trösta och vagga och vyssa. Försök att inte dammsuga när hon är i närheten på ett litet tag, uppenbarligen blev hon väl rädd..? Försök sedan att vänja tillbaka det igen, kanske genom att dammsuga med henne i sele eller dyl, det fungerade för oss iaf.

Då har vi bestämt utanför Willys kl. 11, sen vidare till Wayns

Mirix + bebis
    Flingan + stor bebis
    Disan + bebis (ev, vi får ju ändå inte plats med alla vagnar på bussen!)

• Disan

I vilket fall som helst följer jag nog med till Waynes!

Blä, får ont i huvudet av allt regn och tillhörande moln...

50 ml är en halv dl, så att en piggelin bara skulle vara en tiondel av det låter mystiskt lite

marina: krya på dig!!

maraja: vi skall också till grönan ngn dag, måste ha premiär för Ronja

• Disan

Lyx med bil i det här vädret! Skulle ha nappat på det där extra babyskyddet om det inte vore så att jag måste vara tillbaka kl två för att hämta Ronja...

Svar på tråden Järfällaföräldrar 5