• Disan

Järfällaföräldrar 5

marina: Ännu mera snällt! Då bjuder jag på grill och du på korv och bröd Hehehe

Ses imorgon ni som skall med!

Ronja kom till oss 070620 & Maya tittade ut 090322
  • Disan

God morgon alla! Fint väder idag!

• Disan

Tack för idag tjejer! Mycket trevligt med lite lek och pick nick! Gulsippan är verkligen perfekt

Men håller inte med marina, tycker att allt går så smidigt så

(Ja, kanske inte alltid, men oftast!)

Ikväll skall jag och äta middag med maria ser fram emot detta!

• Disan

flingan: Säger som de andra, skönt att op gick bra! Hoppas att ni sov relativt väl i natt iaf

marina: Nej, förstår att det är snäppet värre med tre barn, den största kan man ju inte spänna fast i vagnen heller *fniss*

fruisen: De hade kaniner, tre får, ett marsvin och en drös med hönor, som Ronja dock kallar för papegojor

Är det bara min tvååring/snart tvååring som inte tittar på tv? Hon har dels aldrig ro att sitta still, dels inte spec intresserad.

Idag har vi välkomstkalas för Maya! Skönt med fint väder, hade det regnat skulle jag ha ställt in, vill inte ha massa folk här inne, usch, skäms lite för hur vi bor...

• Disan

flingan: Jag kan också de flesta dagar!

• Disan

mirix: Trist med knapparna! Du som gör så mkt fint. Jag följer gärna med till den där parken du talade om, vi gillar nyheter

• Disan

bt: Härligt att det har fungerat så bra för er! Gillar också 5 mm, iaf när det gällde Ronja Hon blev också extremt trygg och glad och säker tjej av det hela. Inte rädd alls på nätterna, vilket ändå de flesta små barn är. Somnar om av sig själv när hon vaknar, ibland traskar hon upp nu för tiden, men det hör ju till ibland

Park i Skälby Tisdag 2 Juni 9.30

Marina + 2
    Mirix + 1
    Disan + 1 (skall se om det går att byta dagisdag för Ronjas del)

Idag har vi haft kalas för Maya. Det var jättetrevligt, men som vanligt extremt med ståhej och man hann knappt sitta ned själv Men hon fick jättefina gåvor och vi är så nöjda med hela dagen! Avslutade med ett glas vin (Så himla gott!! Var ett år sedan jag drack en droppe!) och skall nog snart ta ett till, bara för att

Tack för idag Marina

• Disan

Är flurran bra på att vaxa? Funderar på om man skall vara med i sådant fall?

• Disan
    {#lang_emotions_flower} GRATTIS PÅ MORS DAG ALLA UNDERBARA MAMMOR HÄR INNE!! {#lang_emotions_flower}

(D v s ALLA här inne )

Jag fick sovmorgon och sedan thé på sängen när jag vaknade Så skönt! Senare idag skall jag få arbeta ostört i trädgården! Ja, det var min önskan
  • Disan

mirix: Jag har, men vet inte om jag vill offra en fin soldag för att åka till IKEA Vad är billigt den dagen? Om inte annat kan du ju få låna mitt!

Svar på tråden Järfällaföräldrar 5