Järfällaföräldrar 5
Flurran hur länge håller epilering...Är det bara jag på ons kväll, tänkte ju vi kunde få ihop ett gäng...
Imorgon hoppar jag över vi ska passa på att städa uterummet....
Flurran hur länge håller epilering...Är det bara jag på ons kväll, tänkte ju vi kunde få ihop ett gäng...
Imorgon hoppar jag över vi ska passa på att städa uterummet....
Flingan är det grattis på sommaren, jag hänger gärna med när jag kan så mkt som möjligt...
Hoppas ni får trevligt idag, själv har jag blivit dunderförkyld inte så kul...
Disan har verkligen för mig att det var 5ml en Piggelin, tror inte det var så mkt som 50ml, men det var ju ett tag sen det var när André var inlagd när han bar 18 mån....
Flurran ingen fara jag rakar benen denna gång så tar vi det en annan dag, få ihop ett litet gäng..Hoppas Luke mår bättre snart och att du får vila upp dig lite...
Disan hur mkt brukar Maya sova dagtid eftersom du skrev trots bara 3.5 timme för jag tvivlar att Isa ens sover 3 timmar sammanlagt på dagarna måste nog kolla henne nån dag och ta tiden...
Disan va tråkigt med Ronja, kan du inte åka in och handla nu om Chris ändå kom hem tidigt är rätt skönt att handla själv
...
1975 Grattis va skoj men skolan???? Jobba inte du på förskolan???
Hej på er ser att Åsa hann före, prata i telefon med Dagge för en stund sen och alla mår bra, Sanna och Anton kommer stanna 2 dygn....
Mirix angående kladd så hör det ju till MEN jag är hyperallergisk mot enbart kladd vid matbordet, jag har matat väldigt länge och Liam har ätit själv kladdfria rätter och nu äter han själv men jag har också sked och hjälper till, såhär gjorde jag även med André vilket har blivit att både Liam och André (förutom munnen) kladdar extremt lite, äter väldigt fint och Liam torkar sig på papper självmant hela tiden....Barn ska få kladda lite men tycker ändå att mat är mat och det ska ätas inte bara leka så vi begränsar kladdandet men har aldrig gjort det så det blivit negativt utan snarare gjort så Liam själv inte vill bli för kladdig...
Krya på er Åsa...
Flingan hoppas du har rätt om sol vi ska på vårfest på fjällenskolan ikväll mysigt men inte om det regnar!!!!
Liam älskar också att kladda extremt mkt speciellt med vatten kan inte lämna dörren öppen till toaletten förräns han står och plaskar men han har ju som sagt inte fått kladda fritt så jag antar han lärt sig att man inte gör det vid maten men överallt annars för det gör han med allt förutom maten....Visst äter han med fingararna mm och kladd blir det men inte överallt..
Har dessutom en man som är extremt hård när det gäller bordsskick en sak där Jonnys mamma varit väldigt ordentlig med när hon uppfostrar man sitter fint och äter och väntar på varandra inga ambågar på bordet mm så Jonny tillåter inte vad som vid bordet men som sagt har inte visat det på ett hårt negativt sätt bara inte tillåtit att dom sitter och kladdar hur som säkert fel enligt många men jag/vi klarar helt enkelt inte av kladdet och tycker det ser så hemskt ut när barn äter på det viset....Sen får det vara hur fel som 
Sanna hann precis in på BB och 10 minuter senare föddes Anton så det gick undan...
Bt hoppas ni haft det bra i Norrköping och att du var till stor hjälp för vännen din!!! Måste varit skönt för henne att få lite sällskap..
Bt förstår det är mkt med dopet och grillmiddagen!!!! Att ni orkar ha grillning efter dopet imponerande hehehe man brukar vara så slut efter servat alla hela dan
...
Disan va kul att det gick bra för dig i centrum!!!!
Flinga vi fick jättefint väder så det blev bra på festen trots allt...Isa och Liam var super, Liam sprang runder med Jonny och Isa satt i bärselen hos mig men strax efter sju var dom trötta så vi gick hem och André fick följe med en klasskompis föräldrar!!!!!
Bara jag som varit vaken sen 05.30
...Värsta när Liam vaknar så tidigt är att vi då kan ställa in alla våra planer direkt för han blir så gnällig och jobbig när han vaknar för tidigt & vaknar på natten vilket han också gjort..Isa har jag smittat med min förkylning så hon har jag fått ha i sängen låtandes bökandes hela natten, inte mkt sömn har man fått...Men men sånt är livet