• Marina

Järfällaföräldrar 5

Bt skönt att det funkat så bra, jag är ju tyvärr en av dom som inte gillar 5mm tycker inte om att plåga dom sålänge, klarar helt enkelt inte av att lämna över den biten på barnet föredrar renodlad AW där det ligger på föräldern..Men det är bra det finns olika metoder och att alla gör vad dom klarar....Så länge det fungerar och barnet mår bra, det är det viktigaste...

Ha det så trevligt i Norrköping så ses vi när ni kommer hem, oh förresten så prata jag med vårt besök från skåne och för deras del gör det inget om ni kommer till midsommar..Vi lär sitta här äta massa gott och garanterat dricka en del också (såklart rimligt) men kan ju inte påstå att man är helt nykter på midsommar!!!! Ni gör som ni vill {#lang_emotions_laughing}...

Mamma till André, Liam och Isadora
  • Marina

Tack själv Anna det var jätte trevligt!!!

Väldigt trevligt att träffa dig Carro, var ett tag sen!!!!

• Marina
    Obs Flurran nu odlar jag massor på benen {#lang_emotions_wink} när kan vi dricka vin och vaxa (minimera smärtan) !!!!!!
  • Marina

Låter mysigt Disan själv har jag en man som jobbar....

Ja klart du ska va med kan göra en välförtjänt tjejkväll av det!!!!

• Marina

Grattis Misses skönt att ha den biten avklarad {#lang_emotions_laughing}....

Flurran jag kan dom flesta kvällar, mig spelar det nog ingen roll, har aldrig testat epilering så länge det funkar och håller länge!!

• Marina

Tip skönt Elina mår bättre, tyvärr hatar jag kommunalt enormt mkt så jag åker bara iväg dagar jag har bil och det har jag aldrig på måndagar!!!!Längtar till jag kan få en egen bil!!!

Ska du inte med på tisdag park i Skälby???

• Marina

Angående imorgon så tittar vi ut på morgonen och sen in på fl och bestämmer då om vi åker eller ej...Jag är inte intresserad om det är tråkigt väder...

• Marina

Flurran Liam har haft det och febern var väldigt hög och på dag 3-4 så fick han massa utslag han varken åt eller drack så mkt men piggelin glassar är en höjdare det får barn på sjukhus en sån är 5ml dricka tror jag det var,André fick massa såna när han var inlagd..

• Marina

Jag vill inte någon dag för då har jag båda små inte så lätt...Jag måste fixa benen denna vecka annars får ja raka, ska på dop på lördag!!!Jag kan alla kvällar utom fredag då jobbar jag!!!

• Marina

Just det glömde om i morgon, känns nu som det ställs in bestäm ni vad ni vill göra så ser  jag om jag följer med, vi ska passa på att tömma och städa uterummet så där kan bli fint nångång!!!!!

Svar på tråden Järfällaföräldrar 5