Järfällaföräldrar 5
Matglad: ooh vad sött en liten tand.
Stora syster: Hänger gärna med och kollar på djur. Det finns någon 4H gård här ikallhäll, har inte varit där men ska ta reda på när det är öppet och så.
Matglad: ooh vad sött en liten tand.
Stora syster: Hänger gärna med och kollar på djur. Det finns någon 4H gård här ikallhäll, har inte varit där men ska ta reda på när det är öppet och så.
Snow: du är absolut inte en dålig mamma, dåliga är de som inte har något samvete.
Misses: vilken karaktär. själv kan jag aldrig motstå fika...
Snow: himla fin kyl.
Fruisen: blir avundsjuk, här kämpar jag med 4 kilo 6 månader efter förlossningen...
Flurran: Trist att höra att du inte mår bra...men din som är verkligen underbart söt, blev lite nostalgisk, påminde så mycket om Eliott isomras..
Det var kul att träffa er idag på fikat. Och era söta bebisar.
Har bokat tid för synundersökning imorgon 1130 och ska välja ut några bågar, om någon har lust att ta en fika då? Skulle verkligen behöva smakråd...
Snowflake: jag var otydlig...jag ska in till optikern 1130. Men kan vi fika eller luncha efteråt säkert klar 1200 ? och sen glo på bågar ??
Fika och smakråd åt Tip i jakan 1200
snowflake
jag ska till specsavers, men ska vi ses vid waynes igen ?
Fika och smakråd åt Tip i jakan 1200
snowflake
Disan (med reservation för ändringar)
Marina och Isadora (en snabbis fika innan bilhämtning)
Tack för trevligt sällskap idag tjejer.
och tack för hjälpen med brillorna.
Men fasiken nu måste jag vänta på dem i två veckor, jag vill börja använda dem nu...
Snow: fan vad duktig du är.
Misses: Du har visst karaktär, såg dig med juicen.
Utteröga: trist med snorandet. Men glad påsk på er med.
Kikar in en snabbis..så jäkla mycket att göra...
Hoppas ni alla har haft en bra påsk, med mycket godis...har ätit minst ett kilo själv...
Disan Flingan: Imorgon kan jag och Eliott leka om ni skulle vilja komma till stora lekparken i Kallhäll ?
För mig funkar det antingen innan 1200 eller efter 1400, dvs Eliott sover mellan ca 12-1400.
Så ska vi säga 1400 ? Hittar ni förresten ?