• Timba

Järfällaföräldrar 5

lilla T: Nä inte ännu, måste ta tag idet och söka, men det gäller att bestämma sig för var man vill göra det oxå, rättså viktigt eftersom exjobb ofta leder till ett jobb.

• Timba

Natti natti på er måste oxå sova.

• Timba

Stora syster: Det verkar som din tjej håller på att bli tonåring, har lite minnen av att jag gjort en liknande sak i den åldern...men mamma åkte och hämtade mig.
    Ja det är nu det är viktigt att visa vem som bestämmer, hon är inte myndig än och det är du som bär ansvaret.
    Men vilken jäkla idiot den där kompisens mamma !!! Tror att hon kan ha dåligt inflytande på din dotter, så du bör nog göra allt för att hon inte ska umgås med den familjen. Går kompisen i samma klass som henne ? Då kanske du kan ringa och fråga läraren lite, det kan ju vara nåt fel på mamman ? psykiskt sjuk ?

• Timba

flingan: Hoppas ni får en operation snart, så han kan sova bättre.

• Timba

Marina: här är oxå fullrulle under kvällarna, men så är det ju oxå även dagtid, så jag brukar resonera som så att det är nyttigt och lämna mannen ensam med barnen och bara draiväg och träna. och det ska man inte ha dåligt samvete över...

• Timba

Gav Elina en majsbåge idag och hon älskade det, det går framåt....

• Timba

Visst är det härligt med solen !!! och ljuset,känns som man har helt annan energi...
    Jag brukar träna rättså sent nu på kvällarna typ vid 2000 och sen brukar jag försöka få in lite träning under helgen och fördelen med löpning är ju att jag kan ha ett barn ivagnen och springa med vagnen.

• Timba

Mirix: Ja, vad kul hon börjar ju bli en riktigt stor flicka.

• Timba

flingan: vad skönt att han blir opererad och vad stor han har blivit.

Svar på tråden Järfällaföräldrar 5