Järfällaföräldrar 5
Såg förresten att friskis har ett gäng gratis prova på pass nästa vecka.
Såg förresten att friskis har ett gäng gratis prova på pass nästa vecka.
Nån som vill ses idag i Jakan vid 1530 gå runt och kika på kläder ?
Har varit och hämtat ut mina nya brillor idag, underbart är riktigt nöjd med dem.
Barnfri kväll fredagen den 24/4
Tip
Mirix: Det där var en bra ide, jag ska ta och testa det. Det verkar som att hon gillar gröt för det smakar, mest likt ersättningen. Annars har jag hällt i ersättning i maten men det verkar inte hjälpa så värst mycket...
Nä jag känner mig lite trött på all matning, dvs Eliott kladdar fortfarande hejvillt med maten, så det känns som att det ända jag gör är att utfodra barn.
Matglad: kul att du har kommit igång med träningen, jag springer jättegärna lopp, ska ju springa st eriks i september, men kan vara bra att ha något emellan.
Hur långt sprang ni förresten ? Har oxå varit ute och sprungit imorse, med Eliott i barnvagnen, det var tungt, speciellt i uppförsbacke.
Matglad: det finns träningsprogram för olika lopp på marathon.se brukar gå in dit för att få lite tips med träningen.
Springa (eller gå) Blodomloppet 10 juni eller vårruset 26 alternativt 27 maj (dvs anmälningstiden går ut snart)
Tip
Vi kommer inte heller ihåg bemärkelse dagar, skäms lite glömde maken födelsedag förra veckan...
Mirix: det skulle det inte alls ta och man kan även gå runt om man vill och springa lite då och då...
det finns ju många i tråden som brukar gå och det här är ju jättebra tillfälle att gå, heh och ni får väl klaga tillsammans..
Lilla T: jag är sjuksköterska dvs jobbar som en sådan, men har samtidigt läst till civ ing i bioteknik, men har har exjobbet kvar, ska väl kanske börja göra det i höst. får se hur barnen är då... men ska iallafall läsa kurser.