• Svar på tråden Bugaboo Bee tråden nr 3
  • Bina

Tack för ert regnskyddinput ... det blir till att pejla annat tror jag minsann!

• Hestia

Nu har vi köpt en Bee!! Funderar på att köpa en Skip Hop saddle bag och en Skip Hop pronto att ha till (som skötväska och som matväska). :)

• Hestia

Vad har ni förresten i era Bees nu på sommaren? Vi tänkte bara ha en filt.
    Om man skulle vilja ha sittunderlag, är det hemmagjorda (à la Dittendatten) som gäller då, och OTH?

• modestyclara
    Hestia skrev 2009-06-21 18:18:53 följande:
    Vad har ni förresten i era Bees nu på sommaren? Vi tänkte bara ha en filt.Om man skulle vilja ha sittunderlag, är det hemmagjorda (à la Dittendatten) som gäller då, och OTH?
    jag har beställt en dyna av mamma på vift, den bör dyka upp här när som helst
  • Lille Mammsen

OTH dyna har vi....

Vad har ni förresten i era Bees nu på sommaren? Vi tänkte bara ha en filt.Om man skulle vilja ha sittunderlag, är det hemmagjorda (à la Dittendatten) som gäller då, och OTH?
  • Lille Mammsen

Velar o velar...vilken Bee sufflett ska jag åla på????? Vill va lite rädd om min svarta sufflett Så valet är imellan blå o khaki (hur de nu stavas ) så sugen på ett Khaki parasoll

• Jigge
    Jag testade med OTH sittdyna och tyckde det vart jättetrångt för min son som då var 10 månader, jag har iof tjocka vingar på min vagn så det funkar kanske bättre om du har de tunna vingarna.
  • Lille Mammsen

mmm..sant! jag har tunna vingarna!

Jigge skrev 2009-06-22 09:44:12 följande:
    Jag testade med OTH sittdyna och tyckde det vart jättetrångt för min son som då var 10 månader, jag har iof tjocka vingar på min vagn så det funkar kanske bättre om du har de tunna vingarna.
  • Lille Mammsen

PS fast mitt troll e på 1½år...skiljer de så mycket på vingarna?

Lille Mammsen skrev 2009-06-22 09:51:19 följande:
    mmm..sant! jag har tunna vingarna!
  • FruLidgren

Jag beställde en bee förra veckan, nu är frågan vilken skötväska som hänger bäst? tell me tell me för jag är på shoppinghumör!

Elias 051026 Dante 081209
Svar på tråden Bugaboo Bee tråden nr 3