• Svar på tråden Bugaboo Bee tråden nr 3
  • Hestia
    Shoegirl skrev 2009-06-21 09:20:08 följande:
    Under news - 10 years of... - festive offers, finns info om solskyddskampanjen
    Ja minsann! Kollade flera gånger på precis det stället igår med SAfari som webläsare, men då får jag bara upp det med fleecen till Camen. Nu kollade jag med Internet Explorer och då dyker även detta upp!! Tusan vad störigt!! Men tack för hjälpen!!
  • Senap
    Hestia skrev 2009-06-21 10:09:06 följande:
    Ja minsann! Kollade flera gånger på precis det stället igår med SAfari som webläsare, men då får jag bara upp det med fleecen till Camen. Nu kollade jag med Internet Explorer och då dyker även detta upp!! Tusan vad störigt!! Men tack för hjälpen!!
    Safari är störig! tyvärr. {#lang_emotions_undecided}
    My sugar is raw
  • Bina

Ser att det pratas regnskydd... här gick vårt sönder vid första användningen - sprack i en söm. Dock var vi för lata att tänka på att reklamera och köpte ett nytt nu ett halvår senare. Varför gjorde jag det när jag egentligen tycker det är för bökigt.. *muttrar*

Är det någon som har ett annat mindre regnskydd som passar fint?

• Senap
    Bina skrev 2009-06-21 10:13:41 följande:
    Ser att det pratas regnskydd... här gick vårt sönder vid första användningen - sprack i en söm. Dock var vi för lata att tänka på att reklamera och köpte ett nytt nu ett halvår senare. Varför gjorde jag det när jag egentligen tycker det är för bökigt.. *muttrar* Är det någon som har ett annat mindre regnskydd som passar fint?
    Jag kan testa Gaian... *rotar*
    My sugar is raw
  • Bina
    Shoegirl skrev 2009-06-21 10:15:21 följande:
    Jag kan testa Gaian... *rotar*
    väntar tacksamt!
  • Senap

Gaian är gigantisk och går på allt

My sugar is raw
  • Bina
    Shoegirl skrev 2009-06-21 10:18:41 följande:
    Gaian är gigantisk och går på allt
    men är det som en ballong på ett chassi med andra ord?
  • Senap
    Bina skrev 2009-06-21 11:53:24 följande:
    men är det som en ballong på ett chassi med andra ord?
    Typ, jag viker dock in överflöd
    My sugar is raw
  • Lille Mammsen

Jag kör Tullsa/Brio på min bee,funkar helt okej

Bina skrev 2009-06-21 10:13:41 följande:
    Ser att det pratas regnskydd... här gick vårt sönder vid första användningen - sprack i en söm. Dock var vi för lata att tänka på att reklamera och köpte ett nytt nu ett halvår senare. Varför gjorde jag det när jag egentligen tycker det är för bökigt.. *muttrar*Är det någon som har ett annat mindre regnskydd som passar fint?
  • hedvigsmamma
    Litenfyra skrev 2009-06-21 09:58:44 följande:
    [citat] Är jag den enda som ställer acta gracos babyskydd rätt i sittdelen på been? Det funkar ju hur bra som helst! Spänner fast med två spännremmar. Babyskyddet är orubbart och jag behöver aldrig ta bort sittdelen som även används till storasyster. [/citat/] har du bild?
    Återkommer med bild i veckan
Svar på tråden Bugaboo Bee tråden nr 3