• Svar på tråden Bugaboo Bee tråden nr 3
  • Lille Mammsen

Jag bliiiiiiir så less...............hur vanligt är det att rtggstödet kronglar?? får ej upp ryggstödet på max (ena sidan vill ej) och halv låser sig i mitten! Bliiir galen jööööö!!!!!!! Varför ska jag ha sån otur?

• Tezzan1981
    Lille Mammsen skrev 2009-06-22 12:40:31 följande:
    Jag bliiiiiiir så less...............hur vanligt är det att rtggstödet kronglar?? får ej upp ryggstödet på max (ena sidan vill ej) och halv låser sig i mitten! Bliiir galen jööööö!!!!!!! Varför ska jag ha sån otur?
    jag undrar om jag har samma problem. men jag är inte säker. vad är max upp egentligen? ska det finnas någon hålrum kvar i "skåran" eller ska den gå helt i botten? Jag kan inte få upp stödet så skenan slår i botten iaf....jag har några centimeters "hål" kvar (svårt att förklara)
  • Lille Mammsen

bökar din i mitten oxå dvs mellan läget?

Tezzan1981 skrev 2009-06-22 13:13:39 följande:
    jag undrar om jag har samma problem. men jag är inte säker. vad är max upp egentligen? ska det finnas någon hålrum kvar i "skåran" eller ska den gå helt i botten? Jag kan inte få upp stödet så skenan slår i botten iaf....jag har några centimeters "hål" kvar (svårt att förklara)
  • H I L L A
    Lille Mammsen skrev 2009-06-22 13:17:08 följande:
    Min har gjorrt det ett par gånger Dvs att ryggstödet har åkt ner när jag haft det i mellanläget....
  • Tezzan1981
    Lille Mammsen skrev 2009-06-22 13:17:08 följande:
    nej den har inte krånglat där.
    kan du förklara vad max upp är för dig? =)
  • Lille Mammsen

min funkar bara typ liggläget o upp till mitten o inte högre!

Tezzan1981 skrev 2009-06-22 13:34:02 följande:
    nej den har inte krånglat där.kan du förklara vad max upp är för dig? =)
  • Tezzan1981
    Lille Mammsen skrev 2009-06-22 13:36:38 följande:
    min funkar bara typ liggläget o upp till mitten o inte högre!
    ok....jag är osäker om man ska kunna ställa min högre eller om det är max (trots att det inte ser ut så). ser ju ut som det är ett hack till så att säga, eftersom det är tomrum i skåran.

men om du har så mycket problem så gå tillbaka till butiken
  • Lille Mammsen

Går ju tyvärr inte! Butiken säljer ej bugaboo längre o är inte hjälpsamma för 5öre PISS-butik...enligt mig o min erfarenhet av denna! Pga Varit mkt Otrevliga mm vid sitt bemötande mm. Blir den bööööökiga vägen nu via Bugaboo USA nu enligt tidigare info jag fått *SUCK* *STÖÖÖN*

Tezzan1981 skrev 2009-06-22 13:38:22 följande:
    ok....jag är osäker om man ska kunna ställa min högre eller om det är max (trots att det inte ser ut så). ser ju ut som det är ett hack till så att säga, eftersom det är tomrum i skåran.men om du har så mycket problem så gå tillbaka till butiken
  • Lille Mammsen

Fast att BEE´n ligger på MINUS här hemma så e den Läcker just nu Blå sufflett,Orange OTH dyna,Blått parasoll,Orange skiphop

• Tezzan1981

ingen som kan svara mig på vad "max upp" i sittläget är för en vagn som fungerar???
    ska det vara någon luft kvar i skenan eller ej?

Svar på tråden Bugaboo Bee tråden nr 3