• englamax

LindeMammor05

BARN FÖDDA ÅR 2005.
    hejsan alla stolta föräldrar och gravid. kastade i hop en tråd lite snabbt för att vi i lindesberg ska kunna snacka av oss lite och umgås vi oxå här på familjeliv som har barn födda 05. kan va kul att lära känna och knyta kontakter med folk som bor i närheten som oxå e förälder eller gravid. ev. kan man träffas och fika nån dag i veckan framöver. detta var en snabb press av denna sida...hoppas ni får det trevligt .....hels johanna

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2005-08-24 23:06:57:

om ni vill gå med i tråden så lägg till er här nedanför i barnens ålders ordning:

Peand(Petra 33år lindesberg)------Jonas 15/4 4280g ,längd 53

• Svar på tråden LindeMammor05
  • englamax

petra- håller med dig totalt..va det därför hon övergett sin dotter för att va med i skvaller tidningar och prata om sitt liv eller ?

• englamax

det finns psykologer...hon kan juh söka upp en medans barna e på skola/dagis, fast ioförsig så måste hon juh betala psykologen , tidningen får hon juh betalt av....*suck

• Brodsmulan

Bara att ha sex i tv och låta sina barn se programmet säger ganska mycket om lilla Linda den människan har jag avskytt sen hon uttalade sig att det var fullt naturligt, sex har ju varenda människa och det är inget 'fult' som behövs gömmas... *ryser*

Jaha, så har man 8h kvar här hemma.. å inte sover man som man bör *s* är glad om man kommer somna alls skulle jag tro, är inte alls nervös men man får ju iallafall adrenalinkicken av att man BORDE sova *skrattar*
    Bara hoppas på att det inte ska dröja allt för länge innan det händer nått.. vet flera som varit in på planerade igångsättningar som fått åka ut till ikea/marieberg och återkommit för att det varit fullbelagt.. blä så trist.

• englamax

cicci- vilken tid skulle du bli igång satt? håller med dig om linda..psyko*

• MaLevi

Ja, jag måste iaf gå in och läsa minst 1 ggr per dag för annars hinner jag inte läsa ikapp. Får väl bli i en paus eller så Vill ju inte missa något viktigt.

Linda Rosing, tänker inte uttala migutan håller bara med. Ok lite... Har aldrig gillat henne och förstod från början att det inte stod rätt till med den ...ja vad säger man...

Cissi: Jag kan ju inte låta bli att kolla in på FL nu när det närmar sig för dig. Spännande.... Som sagt jag håller tummarna så fort jag inte skriver någon anteckning i mina läxor *stort flin* Inte långt kvar...

Godnatt och ses en kortis imorgon

• englamax

*god natt jenny*

cicci- såg att rasmus va född 9/9 1999..min kusin e född 29/9 1999 så där kan man snacka om mycket nior...

• englamax

cicci- sorry ..rasmus född 1996

• Brodsmulan

Johanna.. blir inskriven klockan 8 imorgonbitti.. om vi kommer i tid vill säga.. jag satte restriktion på att jag bråkar inte med ungarna på morgonen enbart för att komma klockan 8, utan kommer vi 9 så gör vi *s*

• Brodsmulan

mmm.. hade varit enklare med 99 på köpet också
    Men bästa är ju deras sista siffror.. hoppas innerligt att denna också får 19 i början för det har både Rasmus & Morgan. Alltså 19XX som sista siffror.

• englamax

cicci-spännande..hur känns det att veta att imorn ska du va med om en förlossning? och få möta ditt lilla mirakel i magen? spännande!!!

Svar på tråden LindeMammor05