• englamax

LindeMammor05

BARN FÖDDA ÅR 2005.
    hejsan alla stolta föräldrar och gravid. kastade i hop en tråd lite snabbt för att vi i lindesberg ska kunna snacka av oss lite och umgås vi oxå här på familjeliv som har barn födda 05. kan va kul att lära känna och knyta kontakter med folk som bor i närheten som oxå e förälder eller gravid. ev. kan man träffas och fika nån dag i veckan framöver. detta var en snabb press av denna sida...hoppas ni får det trevligt .....hels johanna

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2005-08-24 23:06:57:

om ni vill gå med i tråden så lägg till er här nedanför i barnens ålders ordning:

Peand(Petra 33år lindesberg)------Jonas 15/4 4280g ,längd 53

• Svar på tråden LindeMammor05
  • englamax

jo det ska jag kolla p¨å... hörde att det va om hans chejke idag på insider det måste jag se...hade min häst vid samma stall som en av hans fruar..måste se vad dom pysslar med igentligen!

• englamax

hon lät hästen gå dit del ville och så sa hon med försiktig rös: ohj , nejmen, hihi, nej men ooooo .....hon verkade va en väldigt osäker försiktig människa men det kan väl inte va annat om går me i en sån sekt...*huga

• Peand

Johanna - ska de blåsa liv i den gubben igen. Det måste jag nog också se... Men det är väl kl 22 så då hinenr jag snurra runt lite här innan....

Jenny - halva boken det måste kännas skönt. Nu har du grepp om läget och vi behöver kanske inte skälla om du tittar till oss då och då...

• Solhöjden

GRATTIS CISSI TILL JOACHIM!

Och tack Jenny för en trevlig lunch o fika hos dig idag! Alltid lika kul att se hur alla bebisar har växt sen sist. Och det var ju kul att alla kunde komma.

Själv håller jag på att förbereda mitt stora kalas som går av stapeln i helgen. Man kommer ju i nästa vecka att passera det magiska 30-sträcket... Uj uj uj.....

• Peand

Maria - går det bra? Har du börjat med knölen ännu??? Kan ju varna om att det luktar väldigt gott i hela huset under natten. Jag drömde massor om mat....

• Solhöjden

Petra - Marinaden var jättegod (Jag har gjort en "testknöl"). Har nu ugnen full av älgstekar som imorgon ska läggas i den! Hittade ingen vinpava med älgar på...det fick bli en Monterosso från 2004.....
    Var du med när vi hade vinprovning på TH??

• Peand

Maria - Det var jag tyvärr inte, det kanske var före min tid...
    Träffade Helen och Åsa (data) idag. De jobbar där du köpte vinet, så vida det nu är köpt inom sveriges gränser....

• Peand

JOHANNA!!!! Kom på nu, hur gick det med träningen egentligen????Har du inte varit lite för länge Online för att kunnat varit och tränat??

Svar på tråden LindeMammor05