• englamax

LindeMammor05

BARN FÖDDA ÅR 2005.
    hejsan alla stolta föräldrar och gravid. kastade i hop en tråd lite snabbt för att vi i lindesberg ska kunna snacka av oss lite och umgås vi oxå här på familjeliv som har barn födda 05. kan va kul att lära känna och knyta kontakter med folk som bor i närheten som oxå e förälder eller gravid. ev. kan man träffas och fika nån dag i veckan framöver. detta var en snabb press av denna sida...hoppas ni får det trevligt .....hels johanna

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2005-08-24 23:06:57:

om ni vill gå med i tråden så lägg till er här nedanför i barnens ålders ordning:

Peand(Petra 33år lindesberg)------Jonas 15/4 4280g ,längd 53

• Svar på tråden LindeMammor05
  • Peand

Hrmmm, harkel, harkel.....

Jag har fått den stora äran att meddela att kl 18.20 föddes det en liten gosse som kommer att lyssna till namnet Joachim. Han är 48 cm lång och väger 3535 gr.
    Den stolta modern Cissi meddelade att kort skulle komma i morgon kväll.....

Äntligen behöver vi/jag inte gå och fundera mer.....

GRATTIS CISSI!!!!

• Peand

Kom på att jag visst störde i IDOL, sorry......

• englamax

*Gratti cicci till pojken joachim*

linda- stackars er ...inte kul med dessa tänder! max håller på att få sin 3:dje tand och det e inte kul nej..speciellt inte på kvällarna *suck

• englamax

petra titta va jag kan :-P :-O ...hahaha

• englamax

trodde jag kunde... nu e det idol igen ..panik...kommer i pausen

• Peand

Johanna - det var alltså så att du inte kan.....Inte det att du trodde att jag var ett hopplöst fall....
    Titta du på Idol så kollar jag Du är vad du äter. Ses sen då!!

• englamax

petra- inte tror jag du e ett hopplöst fall inte... kan inte alla tecken..eller jo om jag tjuvkikar på min msn för där e det en beskrivniing eller va man kallar det! kan lära dig nångång när vi sitter vid en dator .....e det nå bra på tv nu kl 21?

• Peand

Johanna - ska du inte se ditt hemska Efterlyst!!! Själv sitter jag nog här ett tag....

• MaLevi
    GRATTIS CISSI till Joachim!

Nu har jag läst halva boken och skrivit om den nu är det inte långt kvar

Nej, nu ska jag varva ner efter idag med att se Medium.

Godnatt och ses imorgon!
Svar på tråden LindeMammor05