• englamax

LindeMammor05

BARN FÖDDA ÅR 2005.
    hejsan alla stolta föräldrar och gravid. kastade i hop en tråd lite snabbt för att vi i lindesberg ska kunna snacka av oss lite och umgås vi oxå här på familjeliv som har barn födda 05. kan va kul att lära känna och knyta kontakter med folk som bor i närheten som oxå e förälder eller gravid. ev. kan man träffas och fika nån dag i veckan framöver. detta var en snabb press av denna sida...hoppas ni får det trevligt .....hels johanna

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2005-08-24 23:06:57:

om ni vill gå med i tråden så lägg till er här nedanför i barnens ålders ordning:

Peand(Petra 33år lindesberg)------Jonas 15/4 4280g ,längd 53

• Svar på tråden LindeMammor05
  • Mussa Mus

Mysan.....är det många som kommer till dej eller tror du att man kan få plats?....känner ju ingen av er men det vore ju trevligt att träffa lite nytt folk....vet inte riktigt hur morgon dagen ser ut än men vi hade ju tänkt gå till kyrkis men det är ju inte så kul att sitta där själv

• englamax

karin- men om det e ok för jenny så vore det banan kul om du kom..kul att lära känna flera mammor att hamstra bakelser på fik med sen

• Peand

Nu är jag också tillbaks....

Du och dina bakelser Johanna!!!
    Håller med dig om vitlöksdressingen - mums!!!

• Mussa Mus

Johanna.....jo tycker det jag med!!....fast jag har ju bestämt mej för att jag inte ska smaska på såna där godsaker på ett tag nu Buhuhu.... Men träffa folk kan man ju göra för det!

• Peand

Karin - Verkar som om Jenny har logga ut, men jag tror inte att det är några problem att följa med i morgon...Bara kul att lära känna andra bybor!! Då måste jag försöka hinna tillbaks inna ni har fikat klart...Det får bli en snabb tandläkarundersökning för Jesper.

Jenny - du får slå mig om det inte stämmer!!

• englamax

petra- ja men det e juh mumma...men jag ska skärpa mig " te utan socker, te utan socker!...Försöker lägga det på minnet!
    ja jag dränker juh grönsakerna men jag ska försöka behärska mig imorn om det blir "vitlöksdressing" *blik blink jenny

karin- jo som du läste kanske hä'r ovan så säger jag till mig själv innan jag går till fiket att jag ska bara dricka en kopp te UTAN socker för att jag ska hålla vikten ...men när man väl kommer dit och bakelsera står där i fönstret och ropar på en då e det svårt att låta bli jo visst e det trvligt att träffa folk...det e juh det som e höjdpunkten med det hela!

• MaLevi

Karin: Ju fler desto bättre Har ju 6 rum och kök så det får rum många Det är bara att komma. Om du har kollat in tidigare inlägg så fixar jag ihop sallad och baugetter till lunch och så delar vi på kostnaden Är det något som du inte äter?

Jessica: Synd att det inte löser sig....tyvärr kan jag inte åka fram och tillbaka blir så mycket åkande med Levina och allt. Ska ju sedan till skolan och då är det tyvärr åt andra hållet Men det blir fler fikaträffar och då får vi se till att ordna det i förväg så man har lite marginal på sig.

Varför är vi alltid ute i sista minuten!?!?

• MaLevi

Har inte loggat ur utan kollar in kanal 5 och nu var det reklam. Kommer åter vid 22 innan jag går och lägger mig

Går tillbaka till tv:n.......

• englamax

jenny- Hahahha...ja det e värkligen så ..vi sitter och planerar allt i sista minut...tok*

nej nu står magnus bakom mig och slår sig ivrigt på låren..ska väl mowa mig ..men jag kommer in om en liten stund igen (han ska strax gå och sova)

• Mussa Mus

Mysan....Men vad trevligt!!....då kan vi ju ha varsit rum! ....men hur hittar man till dej då??...hittar ju fortfarande inte så bra här i samhället fast jag bott här i flera år!

Svar på tråden LindeMammor05