• englamax

LindeMammor05

BARN FÖDDA ÅR 2005.
    hejsan alla stolta föräldrar och gravid. kastade i hop en tråd lite snabbt för att vi i lindesberg ska kunna snacka av oss lite och umgås vi oxå här på familjeliv som har barn födda 05. kan va kul att lära känna och knyta kontakter med folk som bor i närheten som oxå e förälder eller gravid. ev. kan man träffas och fika nån dag i veckan framöver. detta var en snabb press av denna sida...hoppas ni får det trevligt .....hels johanna

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2005-08-24 23:06:57:

om ni vill gå med i tråden så lägg till er här nedanför i barnens ålders ordning:

Peand(Petra 33år lindesberg)------Jonas 15/4 4280g ,längd 53

• Svar på tråden LindeMammor05
  • englamax

petra- jo jag har haft dator på hela kvällen men har inte suttit här mer änn när jag skrivit inlägg...nej jag orkade inte träna , tar det nästa vecka..vet inte vad det e med mig ...om max äter mer änn jag gör eller va det e för jag har noll ennergi ! va gör jag vaken nu ..det ena programmet leder till det andra pogrammet...nej nu måste jag gå och sova jag som e så trött.. i morn kl 7 kommer de och kopplar in tvättmaskinen och då kan magnus glömma att jag tänker gå upp...nej nej ...max somna 9 idag så då kanske han sover till 11 (hoppas hoppas så då får jag sovmorgon i morn och han med..jag e juh så dum så jag drar upp han så då får jag väll skylla mig själv om han vakanr 9 imorn efter som vi oftast måste gå upp då när man ska göra något(alla dessa f-träffar 6 kyrkis och allt annat man har för sig....*gäsp ...nej nu går jag till sägs..god natt (ni sover väl som grisar hela högen... Zzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz

• englamax

oj skrev fel 6 kyrkis, det lät juh...& tecken skulle det vara .... svammel svammel...godnatt*

• leolina

nån som är intresserad av att komma på trollungar party hemma hos mig?
    vet ej vilket datum...men in början av november antagligen!

• MaLevi

leolina: Vad är det för party? (en som inte riktigt är med i svängarna )

Väntar nu på att gumman ska somna så jag kan sticka näsan i boken och läsa klart. DÅ har jag BARA att skriva om den på 2-3 sidor. Men det är mycket lättare. Har alltid gillat att skriva....tränar ju massor härinne *fniss*

• englamax

oxå nyfiken på va det e för nåt...trollungar party??

• leolina

kläderna finns här:
    www.trollungar.se
    Normala kläder..inget outstanding...men jag tycker det är kul med barnkläder så jag provar det mesta!

• Mellas

Hej alla lindemammor! Här är en ny lindemamma med en son född feb-05. Min lille goding sover just nu. Skönt med en sekund för sig själv. Någon som har gått på babymassage eller babysim i Nora?

• Mellas

Ok nu (phu!) har jag läst nästan hela tråden från start. Detta är alltså jag; Åsa 28 år Vedevåg med Isak född 14/5-05. Hoppas att englamax kan lägga in oss på listan. Ja nu är vi ganska många...

• Druvan

Hallo Mella och välkommen till vårt gäng.

Här pratas och skrivs det varje dag och ibland ses vi över en lunch eller fika stund och har så skoj tillsammans.

Jag heter Jessica 30 år bor här i Lindesberg och har en son Kevin på 3 månader.

Ha det bra så hörs och kanske ses vi.......................

Svar på tråden LindeMammor05