• englamax

LindeMammor05

BARN FÖDDA ÅR 2005.
    hejsan alla stolta föräldrar och gravid. kastade i hop en tråd lite snabbt för att vi i lindesberg ska kunna snacka av oss lite och umgås vi oxå här på familjeliv som har barn födda 05. kan va kul att lära känna och knyta kontakter med folk som bor i närheten som oxå e förälder eller gravid. ev. kan man träffas och fika nån dag i veckan framöver. detta var en snabb press av denna sida...hoppas ni får det trevligt .....hels johanna

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2005-08-24 23:06:57:

om ni vill gå med i tråden så lägg till er här nedanför i barnens ålders ordning:

Peand(Petra 33år lindesberg)------Jonas 15/4 4280g ,längd 53

• Svar på tråden LindeMammor05
  • englamax

jenny- du har förstått allt helt korekt! men du behöver inte gö sallad till vi kommer vi kan juh hjälpas åt..ungarna kan vi kasta ner på golvet vi har juh trots allt några timmar på oss...

• englamax

trode jag han häjda det första inlägget ...kom på att jag skulle fylla på ifall ni undrar varför jag skicka 2 lika inlägg *intresseklubben antecknar*

karin- hahaha...ja ajg e juh inte vedevågare men min magnus va kompis med tvillingarna förut ..tills jag kom och tog han ifrån dom som dom säger...låter juh lite skumt..visste inte att killkompisar kunde va svartsjuka *hahaha

• Peand

Men Karin då vet jag ju precis. Fattar du inte Jennys beskrivning så ska jag ge dig en lätt.
    Du hittar ju till dagis och det är bara ett sten kast där ifrån.

Jösses vad du kanske har sett mig på mina rundor. Har dock tagit en pause, återkomemr snart. Tycker inte om när de har "grusat" eran väg med stenbumlingar. Inbillar mig att jag ska få punka på vagnen. Min Jesper går ju i samma klass som Kristine!!

Johanna - nej det är inte Källströms, deras gård ligger längre in på vägen. Känner du dem??

• Mussa Mus

Johanna....ha ha....jasså din elaking....så du stal han från dom....inte snällt

Jahapp, då hoppas jag välan att jag hittar på er i morrn....var det klockan 11?
    Måste hämta Ebbe på dagis klockan två, men det är ju inte så långt dit.

Nu kom mjölkbilen brummandes så nu är det dax att gå och nanna.....har den som klocka!!!

• MaLevi

Karin: Har skickat vägbeskrivningen nu. Längst upp på denna sida står det mitt krypin, under där kommer det mail så det är bara tt klicka på den så kommer du direkt till din mailbox. Hoppas du hittar!

Petra & Karin: Vi får ta en sväng med barnvagnarna. För någon svinrunda har jag inte hört talas om men jag har faktiskt, Petra lyssna och häpna, gått runt från bors hållet och förbi någon svinfarm och kommit ut ungefär vid dagiset. Men det var länge sedan

Ja, då går denna dam och lägger sig så jag orkar med morgonendagen. Har haft en lite krånglig läggningsrutin på 2 timmar men nu sover hon, förhoppningsvis ett par timmar framåt.

Godnatt på er och ses imorgon...

• englamax

petra- ja som du förstod nu kanske ..så va det svina som tillhörde kjällströmmarna jag undrade om det va därifrån runda fått sitt namn och så va det tydligen *hahaha

Jenny- a inte vitlöks dressing om du inte vill stinka inför dina klasskamrater sen på eftermiddagen *kom på det nyss*

• Mussa Mus

peand....när kommer du då...när skulle jesper till tandisen?

• englamax

kära med människor..säg till mig om jag ska lugna mig med inlägg...jag kommer på den ena saken efter den andra att skriva..kanske blir förvirrande för er..säg till så ska jag försöka lugna mig

• Mussa Mus

Jenny....har fått beskrivningen och jag tror att jag ska hitta dit!...det verkar ju inte alltför svårt!

Svar på tråden LindeMammor05