• englamax

LindeMammor05

BARN FÖDDA ÅR 2005.
    hejsan alla stolta föräldrar och gravid. kastade i hop en tråd lite snabbt för att vi i lindesberg ska kunna snacka av oss lite och umgås vi oxå här på familjeliv som har barn födda 05. kan va kul att lära känna och knyta kontakter med folk som bor i närheten som oxå e förälder eller gravid. ev. kan man träffas och fika nån dag i veckan framöver. detta var en snabb press av denna sida...hoppas ni får det trevligt .....hels johanna

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2005-08-24 23:06:57:

om ni vill gå med i tråden så lägg till er här nedanför i barnens ålders ordning:

Peand(Petra 33år lindesberg)------Jonas 15/4 4280g ,längd 53

• Svar på tråden LindeMammor05
  • Peand

Johanna - LILLA vän!! Inte behöver du oroa dig för att bakelserna ska fastna på dig....Max suger ju ut var enda kalori, men sen när du inte ammar längre då kanske det är läge för te utan socker!!!Nu behöver du det för att inte rasa ihop!!

• Peand

Karin vart bor du? Du lär ju garanterat ha gång avstånd om du bor här i byn. Ännu en fördel med Vedevåg!!

• Mussa Mus

Peand....jag bor ute vid kossorna!....du vet den första stora gården när du går svinrundan?...Har du nån bra beskrivning härifrån??

• Peand

Karin - menar du ute på Klementsboda! Heter det så?? Hos Jenny med familj?

• MaLevi

Karin: Mailar vägbeskrivning till din fl mail.

Som jag förstår det nu så kommer Karin, Johanna, Michelle och så jag. Petra lite senare. Jessica om hon får fatt på skjuts hemåt. Har jag missat någon?

Jag åker in till Linde och handlar runt 9 försöker jag komma iväg. Jag tar så långt tid på mig att handla Men det är ingen som ska åka med mig från Linde???
    Är jag inte hemma till 11 så kommer jag strax efter. Men jag ska allt se till att vara hemma och stå i köket men bara så ni vet.

Då ses vi imorgon. Jag försöker titta in här imorgonbitti om det har varit en lugn natt så jag orkar gå upp lite tidigare....

Då mailar jag och sen tar jag en sista titt här och sen sängen....,here I come!!!

• Peand

Jenny - jag hoppas att du inte räknar med någon mat till mig eller Jesper. Vi kommer när vi kommer.....

• englamax

karin- hahaha..svinrundan...e det kjällströmmanrnas gård du menar....

petra- nje men jag måste juh ladda inför när jag slutat amma....fortsätter jag äta som jag gör nu då ligger jag på 20+ inom en månad när jag slutat amma *

• Mussa Mus

Peand...japp...vi bor i det där lilla huset på gårn!....

Får de om jag lyckas hitta den där vägbeskrivningen...är ju inte så haj på mail å såna där grejer!!

• englamax

jenny- du har förstått allt helt korekt! men du behöver inte gö sallad till vi kommer vi kan juh hjälpas åt..ungarna kan vi kasta ner på golvet

• Mussa Mus

johanna....jajjemen....trodde alla vedevågare kallar den svängen för svinrundan

Svar på tråden LindeMammor05