• englamax

LindeMammor05

BARN FÖDDA ÅR 2005.
    hejsan alla stolta föräldrar och gravid. kastade i hop en tråd lite snabbt för att vi i lindesberg ska kunna snacka av oss lite och umgås vi oxå här på familjeliv som har barn födda 05. kan va kul att lära känna och knyta kontakter med folk som bor i närheten som oxå e förälder eller gravid. ev. kan man träffas och fika nån dag i veckan framöver. detta var en snabb press av denna sida...hoppas ni får det trevligt .....hels johanna

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2005-08-24 23:06:57:

om ni vill gå med i tråden så lägg till er här nedanför i barnens ålders ordning:

Peand(Petra 33år lindesberg)------Jonas 15/4 4280g ,längd 53

• Svar på tråden LindeMammor05
  • englamax

jenny- du vet vart utloggniongs ikonen är *arg ...nej jag bara skoja..lite tid har du väl för oss

• englamax

21:30 e det nån carins talkshow ..nje men nå sånt hette det , tänkte kollla på det ..handlar om kvinnor nåt om att om man ska uppnå samhällets krav ..bla e linda rosing med och sen nån miljöpartis...handlar bla om mamma roll som jag fattade det ...ja allt va det inne bär att va kvinna och va sahället ställer för krav på en typ

• Peand

Johanna - ja visst är det synd om fiket. Hade ju redan möblerat lokalen...Typiskt mig....

ja vad skulle man göra utan sina småtroll. Det är precis som Jesper sa häromdagen
    - Mamma ibland känns det som om jag skulle vilja kram Jonas så hårt så hårt, men jag gör ju inte det! Antar att det är en sjuårings sätt att förklara den oändliga kärlek man kan känna. Själv brukar jag säga åt Jesper att jag älskar honom så mycket så jag skulle kunna äte upp honom. Han börjar nog förstå den känslan nu....

Johanna, tack för din oändliga ork och engagemang med min stora son. Du och Max har en lite beundrare......

• Peand

Nu håller du på att blli djup Johanna!!!! Sämt och sido...Ska Linda Rosing diskutera mammarollen, kan bli riktigt intressant. Inte för att man ska tro allt man läser i tidningarna, men hon kan ju knappast vara någon förbild för en mamma....Läste en sorglig artikel om henne i Aftonbladet i söndags.....Stackars dottern!!

• Solhöjden

Hmmm Linda Rosing.... Nu måste jag gå och kolla vad hon har att komma med.....
    Återkommer...

• englamax

petra- åhh va gulligt...ja det är väl hans sätt och förklara hur mycket han tycker om jonas *ler varmt* .... men du jesper e juh såå mysig och jag lyssnar lika gärna på honom som på när nån annan pratar... gillar inte när folk inte lyssnar på barn , dom har lika stort behov som oss att prata tror jag absolut och bli hörda..jesper verkar va en känslo kille ..om du förstår va jag menar? att om jag skulle säga nåt dumt till honom skulle han ta åt sig och bli ganska ledsen och gå och fundera på det lika som när man säger nå bra får det motsatt effekt då tar han åt sig och e glad och mår bra..har förstått killen rätt?

• englamax

jo det e juh det som gör det intresant ...att se vad den människan har att säga...hörde oxå talas om henne som mamma ...ojojoj...kan bli intresant...går och kikar nu*

• Peand

Johanna - Där har du Jesper i ett nötskal....Precis så är han...Går dessutom och tänker mycket för sig själv och berättar inte allt. En lite kluring!
    Ibland kan han vara så klok så man blir mörkrädd och undrar om han bara är sjuår.

Nu ska jag också kolla in Linda - en aningen sent men i allafall....

• englamax

ojojoj..det stämde alltså att hon övergett sin dotter för kariären...hur spånad får man vara...måste kila och kolla på nästa programm...

• Peand

Pause i Blåljus!!!
    Linda är ju oslagbar!! Fattar inte hur den människan funkar, överge sitt/sina barn för att ha en dröm att få vara med i skvaller tidningar. Hon såg ju inte naturlig ut heller precis!!
    Har aldrig riktigt gilla henne och det blir inte bättre....

Svar på tråden LindeMammor05