• englamax

LindeMammor05

BARN FÖDDA ÅR 2005.
    hejsan alla stolta föräldrar och gravid. kastade i hop en tråd lite snabbt för att vi i lindesberg ska kunna snacka av oss lite och umgås vi oxå här på familjeliv som har barn födda 05. kan va kul att lära känna och knyta kontakter med folk som bor i närheten som oxå e förälder eller gravid. ev. kan man träffas och fika nån dag i veckan framöver. detta var en snabb press av denna sida...hoppas ni får det trevligt .....hels johanna

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2005-08-24 23:06:57:

om ni vill gå med i tråden så lägg till er här nedanför i barnens ålders ordning:

Peand(Petra 33år lindesberg)------Jonas 15/4 4280g ,längd 53

• Svar på tråden LindeMammor05
  • MaLevi

Jessica: Jag är på! Jag mailar mitt mobilnr till din mail så kan du ringa mig. För jag tror de andra är lite sjusovare, så jag hinner åka in till stan innan du hinner fråga dom eller vad tror du?

• Peand

Hej hopp!!
    Här var det lungt.....

Passar på att tack "alla" jag har varit och fikat hos idag. Alltid lika roligt och trevligt att träffas.Otroligt nog så mår min mage faktiskt bra trots en hel dag med kaffedrickande....Den börjar nog bli van!

Går här o väntar på att klockan ska bli 22 för då ska jag se den nya serien "Blåljus". Tycker om att se verklighets dokumentärer. Älskade den serien där man fick följa med ambulans helekoptrar som gick i våras, kommer dock inte ihåg vad den hette. Brukar kunna vara ganska skrämmande men intressant.

Antar att ni sitter och tittar på IDOL nu, så jag tar väl med mig min mumsiga grönsakssoppa och gör det samma.....
    Ses!

• Solhöjden

Tack själv Petra för en trevlig pratstund. Jag förstår att du hann till Jenny också! Stackars din mage... hur många koppar blev det idag? Själv fick jag så mycket jag tålde på fm! *L* Jag ska till Jenny i morgon och avnjuta en lunch med FG.

Mysan - Jag har precis kollat på karta vart du bor så i morgon kommer jag o mina barn brummande.

• englamax

hallo! just ja det e juh blåljusi kväll ..det hade jag glömt *tack petra för påminnelsen!

jenny- kanon gulligt av dig att bjuda hem oss idag,kanon mysigt! hur gick det på skolan??

• Peand

Har en sorglig nyhet.....

Det blir inget barnvagnsvänligt fik för mig.......Hade som mest tre rätt på lottot och det kommer man inte långt med. Mina drömmar gick i kras!!
    Men jag har ju vunnit högsta vinsten två gånger redan, Jesper och Jonas!!

• MaLevi

AAAAAAAAAAAAAAAA......säger jag bara om skolan. Fick veta idag att boken jag kopierat bara var halva den som vi ska läsa till nästa onsdag. Så nu blir det läsa av. Ser ni mig härinne så släng ut mig

Slänger mig över min nya kvällslektyr.......

• Peand

Ja du Maria, det blev ju ganska mång koppar hemma hos dig - tappade räkninge där. Några hos Jenny och sedan när jag kom till mormor vill hon också bjuda mig på kaffe men då sa jag stopp. Måste ju klara av morgondagen också.....

• MaLevi

Tack själva för fikat. Jag tycker det bara är roligt att att det kommer folk och ser fram emot imorgon.

Det är bara du brummar hit, Maria

• Peand

Jenny - det lät inte roligt....Ska skälla på dig när du kommer in här, för både du och jag vet att du inte kan hålla dig borta.....

• englamax

petra- huuuu...synd att det inte vart nå fik;-( ..kunde jag juh äta frukost nere vid dig kunde jag sova en kvart längre nej finare vinst/ gåva änn sina barn kan man inte få!!
    fick jag välja på 1 miljon eller ett barn till då skulle jag lungt ta ett barn till..tänk att bara få ha ett mystroll ....

Svar på tråden LindeMammor05