• englamax

LindeMammor05

BARN FÖDDA ÅR 2005.
    hejsan alla stolta föräldrar och gravid. kastade i hop en tråd lite snabbt för att vi i lindesberg ska kunna snacka av oss lite och umgås vi oxå här på familjeliv som har barn födda 05. kan va kul att lära känna och knyta kontakter med folk som bor i närheten som oxå e förälder eller gravid. ev. kan man träffas och fika nån dag i veckan framöver. detta var en snabb press av denna sida...hoppas ni får det trevligt .....hels johanna

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2005-08-24 23:06:57:

om ni vill gå med i tråden så lägg till er här nedanför i barnens ålders ordning:

Peand(Petra 33år lindesberg)------Jonas 15/4 4280g ,längd 53

• Svar på tråden LindeMammor05
  • englamax

jbrodsmulan- ja fast max e juh bara 5 månader han kommer nog inte komma ihåg simmet tror jag ..eller hur menade du?

• englamax

Brodsmulan - ok pernillas farmor och min farmor e kusiner.

jag e inte så bra på att skriva allt i samma inlägg kommer på massa efter att jag skickat*

• englamax

hehe...

jo men det e juh det att simmet kostar så mycket det e det jag tänker på ...men aktiviteter och sånt kommer jag juh gå med han på. men 1650 spänn för att bada och simma?

• Peand

Det kommer att bli jättebra det Johanna!!

Se det så här också, du slipper dra upp sjusovarn Max på morgonen för att åka och bada.

• englamax

jaja..jag grubblar för mycket...men era råd tackar jag för så får vi se hur vi gör i morgon*

• englamax

peand : ja det e juh det oxå..han e fortfarande vaken och kinkig och gnällig och så ska vi upp i morn kl:07:00

• MaLevi

Kan ju inte hålla mig ifrån FL Kastar min in i diskussionerna!!!

Peand: Kyrkis i både Linde och Vedevåg börjar v 36 och jag tar gärna sällskap!!!

Babysim: Ja, jag dividera oxå fram och tillbaks men sen bestämde vi oss för att prova 1g och då blev vi fast Vi åker hela familjen och simmar allihoppa Mysig men tidigt på morgonen
    Lindesberg kommer inte att fixa babysim förrens om några år. De sa till mig att det skulle bli till hösten (alltså nu), när jag skulle sätta upp mig på lista så titta de på mig och sa; ska du ha en till. Ja, nån gång sa jag. Med den kan du komma och babysimma här. Så jag tog det som om några år!
    De har inte tillräckligt varm och tillräckligt rent i poolen. Men jag förstår inte för man går ju och badar med bebisar där ändå??? Någon som kan förklara bättre...

På sjukhuset har de oxå en pool som skulle kunna användas för babysim men det gör inte. Varför vet jag inte men de sa det på bvc.

Pernilla kommer när jag går på Lördagar! Vi hinner byta lite snabbt ett par ord! Får du mina hälsningar Cissi???

Nej, nu måste jag krypa ner hos sambon och försöka sova lite annars är jag väl heldö imorgon...
    Godnattp å er!

• Peand

Har du också drabbats av Vedevågsbacillen? Stackars Max som inte kommer till ro. Jonas har faktiskt (peppar,peppar) bara vaknat en gång under kvällen, så jag tror på en lugn natt.
    Hoppas Max somnar snart , men det är klart att det kan bli tufft i morgon.
    Känn efter vad DU vill, kommer du att ångra att du inte åker - ja i såfall är det nog värt pengarna.

• MaLevi

Johanna: Ledaren på babysimet sa att bebisar vänder rätt sömnen efter ett par ggr på babysim. Levina sov före till 10-11 och nu vakanar hon kl 9 men kan fortfarande vara trött som idag, men det händer sällan. Vissa ggr har hon sovit fast man tagit upp henne och satt henne i bilbarnstolen och vaknar inte förrens vid badet Vilken min hon gör då!!! *skratt*

Svar på tråden LindeMammor05