Fikan funkar inte för mig just nu, har dels ul den dagen och sen sliter jag håret med en rapport och en omtenta just nu
nå'n av er som är duktig på sekretess??? avskyr det och kommer åka på de frågorna, men får hoppas att resten går bättre. Har frågor rörande hur man får inhämta information om klienter, alltså en soc sekreterare och rent generelltk an jag svara men inte när de preciserar med föräldrar, tidigare psykolog, nuvarande psykolog och om klienten är över/under 18år. Nå'n som kanske kan hjälpa?
Petra.. jo, visst är det skönt när man kan hålla ner tiderna, mina har gått som mest 24h/v men speciellt den stora är en riktig dagis/fritids unge, har lite problem (ej diagnos men liknande adhd problematik och besväras av affektanfall) så tempot funkar för honom.. även om det blev lite för mycket också till en början.. han fick problem med att hålla tätt ett bra tag och det påvisar ju oro, märks tydligt nu också för det har kommit tillbaka nu under sommaren, men nu är det ju lillebror som gör honom orolig och det kan vi ju tyvärr inte underlätta. Men tråkigt var det när han började på dagis, blev torr redan under 2år, började på dagis vid 3år och direkt fick problem fram till han blev drygt 4år och sen dess ganska mycket nattetid men det gav sig vid 6år men tyvärr tillbaka nu då, men bara lillkillen är född tror jag det släpper av, inte lätt för dem att förstå heller.
Funderar på om ni vet någon sida där man kan beställa sagor på cd, alltså sånna med bok, eller kassetter?