• englamax

LindeMammor05

BARN FÖDDA ÅR 2005.
    hejsan alla stolta föräldrar och gravid. kastade i hop en tråd lite snabbt för att vi i lindesberg ska kunna snacka av oss lite och umgås vi oxå här på familjeliv som har barn födda 05. kan va kul att lära känna och knyta kontakter med folk som bor i närheten som oxå e förälder eller gravid. ev. kan man träffas och fika nån dag i veckan framöver. detta var en snabb press av denna sida...hoppas ni får det trevligt .....hels johanna

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2005-08-24 23:06:57:

om ni vill gå med i tråden så lägg till er här nedanför i barnens ålders ordning:

Peand(Petra 33år lindesberg)------Jonas 15/4 4280g ,längd 53

• Svar på tråden LindeMammor05
  • Peand

Nä, Johanna fråga på. Men jag fryser om händerna, det kanske är orsaken att jag inte hinner med i din takt.
    Hoppas också på tisdagar. Friskfläkt, hm!!! Kommer du inte ihåg hur unken man blir och lukat av CK?? Frisk fläkt - aldrig?? Pratglad - Absolut!!

• Peand

Cambridge kuren - du måste ju också ha blivit och smaka apa i munnen under dina veckor...Tänk jag som är inne på femte vecka.... Smyger upp på morgonen och borstar tänderna och fortsätter under hela dagen. Har snart landets vitaste tänder - önsketänkande...

• Peand

Ja du Johanna, du är snabb överallt... Stressar du mig inte med frågor här så hittar jag inlägg i gästboken. Vad skulle jag göra utan dig. Du har definitivt förgyllt min kväll.
    Jag måste bli snabbare i fingrarna.

• englamax

kom på det precis när jag skickat...gissa vem som e vaken *pust...måste gå och se om han blir nöjd med lite käk och omnar om...magnus blir galen snart* vi hör och kanske ses på marken *kram och god natt***

• Peand

Då går jag nu också - 10 minuter senare än jag sa sist.

Hoppas Max somnar om ordentligt snart.

Godnatt.

• englamax

jag ska försöka tänka på det och vänta in dina svar innan jag dyker på nästa....har städat hela dan så jag vart lite prat sjuk

• MaLevi

Godmorgon!

Mycket att läsa ikapp Var ska jag börja..hm..

Kyrkis: Jag ringde och anmälde mig så jag fick veta på en gång att det blev tisdagar och om det kostade osv. Kostade bara 10:- för fika, och så skulle det vara ledare som höll i sång, lek m.m. Då frågade jag även om onsdagarna.

Babysim: Hoppas ni kom iväg Johanna & Max. Det är värt att prova 1 ggr för att se. Om inte du vill satsa så kanske vi kan bada i Örebro på Haga torsdagar. Då kan jag lära dig det vi har lärt oss hittills På torsdagar har de värmt upp hela bassängen i Haga för då har de babysim. Men man får komma ändå så som jag förstod...Ska nog kolla upp detta

Fika tisdag! Vill gärna komma men det beror på studierna. Får schema över distanskursen på måndag så jag återkommer Är det ingen konferens eller föreläsning så kan jag komma

• Brodsmulan

Johanna.. jovisst, det kostar en del och nja, han kanske inte kommer ihåg det just nu när han bara är 5mån, men babysimma är något man gör i flera år, har flera kompisar som ahr barn som är 3-4år som de fortfarande går med Det är ju mest att man får något man gör tillsammans 1g/v.
    Men visst, man får inse begränsningarna i ekonomi också, man kan ju inte göra allt. Men maken min kommer nog gå på babysim med våran lillkille sedan, jag får dock inte, har så lätt för att få infektion i underlivet så jag får inte simma i bassänger (har haft äggledar/äggstocksinflammation och sedan dess är infektion latent hela tiden) men då får han ju något att göra med pojken alldelens ensam, trist dock att grabbarna ofta har poolspel i hockey/fotboll på helgen, men det får man väl lösa med någon annan förälder. Jag ahr ju tyvärr inget körkort kan ju vara bra om man ska ta sig nå'nstans *s*

Jenny.. japp.. hon var lite stressad dock igår *s* men jodå hälsningarna går fram

Svar på tråden LindeMammor05