• englamax

LindeMammor05

BARN FÖDDA ÅR 2005.
    hejsan alla stolta föräldrar och gravid. kastade i hop en tråd lite snabbt för att vi i lindesberg ska kunna snacka av oss lite och umgås vi oxå här på familjeliv som har barn födda 05. kan va kul att lära känna och knyta kontakter med folk som bor i närheten som oxå e förälder eller gravid. ev. kan man träffas och fika nån dag i veckan framöver. detta var en snabb press av denna sida...hoppas ni får det trevligt .....hels johanna

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2005-08-24 23:06:57:

om ni vill gå med i tråden så lägg till er här nedanför i barnens ålders ordning:

Peand(Petra 33år lindesberg)------Jonas 15/4 4280g ,längd 53

• Svar på tråden LindeMammor05
  • Peand

Mysan - då satsar vi på v.36....Hm, det blir spännande. Hoppas fler mammalediga kommer....

Orsaken jag har hört om varför det inte är babysim i Linde är att det går inte bara att höja värmen i en av bassängerna utan då måste alla höjas. Dessutom var de tvugna att rena efter varje gång....Men jag kan ju tycka att det kanske vore bättre att rena innan....
    Jag tror iallafall att det inte är någon större fara att gå dit emd dem nu, man märker ju lätt om de fryser.

• englamax

om max sover hela natten så åker vi dit och provar en gång och förhoppnings vis märker vi om det e värt pengarna *tack jenny*

Peand: ja jag tror det...han har somnat nu för 11:fte gången sedan kl 20 i kväll *suck ...denna natt kommer bli en lååååång natt tror jag. det måste juh va nå tand rotning eller växt värk eller nå? ja tack ska du ha ..känns skönt att prata med nån om simmet...magnus säger enbart "gör som du vill" *suck ....jag vill juh men har vi råd! va skönt att jonas sover..lillskrutten...jag ler varje gång jag tänker på när du klappa hans händer på senaste f-träffen på bvc va han skratta

• Peand

Joahnna - Han är lätt road. Hade en svag tanke på att gå med på babymassage när det börjar, men jag vet inte hur det ska gå för Jonas är såååå kittligt och skrattar bara man tar i honom. Förutom sånna dagar som idag....

• englamax

peand om du glömt så bestämde vi juh tisdagar på föräldra gruppen..att alla skulle gå då så d e juh skönt då känner man juh ngra iaf och sen om jenny och levina kommer oxå och så angelika med tuva skulle följa på mig så vi blir ett par stycken *kul

• englamax

ja han va juh lite kittlig ja

• Peand

Hallå - nu har jag missat något!!
    Vad har vi bestämt på tisdagar??
    Jag som inte ens kan skylla på att jag är glömsk pga ammning!!!!

• englamax

mYSAN: OK..kan va bra att veta...vi sover alldeles för länge på förmiddagarna..behöver ställas om

• englamax

peand: hahahaha....va inte du med sist? Vi prata om kyrkis inbjudan? maya,viktor,max och jonas va där då sa andreas att alla skulle ta tisdag så skulle vi träffas utanför typ* *hallå

• englamax

Peand & Mysan - har ni fått veta om ni fått tisdagar?

• englamax

Peand & Mysan - har ni fått veta om ni fått tisdagar?

Svar på tråden LindeMammor05