• englamax

LindeMammor05

BARN FÖDDA ÅR 2005.
    hejsan alla stolta föräldrar och gravid. kastade i hop en tråd lite snabbt för att vi i lindesberg ska kunna snacka av oss lite och umgås vi oxå här på familjeliv som har barn födda 05. kan va kul att lära känna och knyta kontakter med folk som bor i närheten som oxå e förälder eller gravid. ev. kan man träffas och fika nån dag i veckan framöver. detta var en snabb press av denna sida...hoppas ni får det trevligt .....hels johanna

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2005-08-24 23:06:57:

om ni vill gå med i tråden så lägg till er här nedanför i barnens ålders ordning:

Peand(Petra 33år lindesberg)------Jonas 15/4 4280g ,längd 53

• Svar på tråden LindeMammor05
  • englamax

kan du göra ledsen smile??

• Peand

Nu satte du mig på prov.....
    Fast den hoppas jag att jag inte komemr behöva så mycket.....Det är klart, ses vi inte så myckeet denna vecka om du kanske ska åkat till Börlänge så kan det ju bli en och annan annars hoppas jag på attt du kommer och då blir det så här

• Peand

Hurra - jag fixade det. Skulel vara lite bättre om man såg vad man gjorde egentligen. Massa teckane säger ju itne om det blir rätt eller fel.
    Såg att jag var så koncentrerad på mina gubbar så stavningen blev väldigt galen, men du förstår nog vad jag menar.....

• englamax

petra- va glad jag blir..det va kul att höra att nån kommer sakna mig men ska saningen fram vet jag inte hur denna vecka ska bli utan er mammuttar...men hinner träffas på kyrkis iaf... nej nu ska jag gå och söva för i morn ska vi upp på sim *god natt*

• MaLevi

Jag kommer ju inte på kyrkis på tisdagen eftersom jag ska jobba så på onsdag kan jag nog (behöver komma ut och prata av mig ) om jag inte sitter och biter på naglarna inför kvällens inlämningsuppgift. Men måste vi gå till Wiener.. är lite trött på det stället fast jag bara varit där 1ggr iaf kanske vi ska ta och prova något annat ställe...Vilka finns, Frost och Kingsgården. Något som jag missat?

Karin: Påsen finns kvar, men vet inte hur kläderna är. Du får gärna titta på dem men jag garanterar inte att du hittar något

Levina dök med huvudet framåt för 2 ggr idag utan att säga ett ljud när hon var klar Nästa steg är att släppa henne under vattnet och låta henne simma upp själv...HJÄLP...

Läste att ni diskuterat barnaffärer i Örebro. Elin kom med ett förslag för en tid sedan att vi skulle ta gänget och ta tåget in till Örebro och kolla in affärerna. Och fika såklart. Kanske är genomförbart?!?!

Titta vad jag har hittat , men det ska inte vara mellanrum mellan tecknen.
    Smilelista.

: - ) =

; - ) =

: - D =

: - ( =

: - o =

: - p =

8 - ) =

: - [ =

: - ? =

• MaLevi

HALLÅ....sover alla!?!?!

Kanske vi kan fylla på smilelistan om vi kommer på flera smile-gubbar

Är det bara jag som är vaken...hm..ja, det förstås. Mina gäster har precis åkit hem och jag går väl fortfarande på lite av en adrenalinkick av att ha gäster här så sent. Har bara pratat bebisar med en som ska ha i slutet av november. Oj, tänk om jag har skrämt henne?!!? Kan man säga förmycket??? Jag som ofta kan babbla FÖR mycket om allt och ingetting..hm...detta verkar bli en nattlig diskussion med mig och min lilla del av hjärnan som ännu inte sover *garv* kanske kan tro att jag har druckit men det är nog bara lite för mycket kaffé här och inget annat. Har ju inte varit inne här sen igår och måste få skriva av mig lite Nej, nu ska jag väl försöka lägga mig och sova är nog övertrött eftersom jag varit vaken sen kl 7.00 imorse. Kommer nog vara dö imorgonbitti. Håll tummarna för mig att Levina sover bra inatt *mina tummar håller jag hela natten*

Godnatt. Don´t let the big bug bite!

• Peand

Godmorgon på er!

Jenny - visst tar vi gärna ett nytt ställe. Problemet är bara om vi kommer in någon annan stans. Barnvagnarna tar ju lite plats..... Men jag ser GÄRNA att vi tar något annat än Winer.
    Tusen tack för alla smilesar, nu är det bara att sätta sig och öva...Tyckte jag fick kläm på de två i går, får väl se hur detta går...

FIKAGÄNGET!!!
    Onsdag kl 10:00 Winer?????????

Petra & Jonas

Johanna - vilken tur att du kommer till kyrkis iallfall, annars vet jag inte hur det skulle gå! Jag får väl försöka klara mig med en gång denna vecka. Antar att det ska bli skönt och roligt att hälsa på mammsen.

Jenny - igen och er andra..... Här kommer tiderna jag lovad förut ang simhallen...Bättre sent än aldrig

Vattenträning
    Ny termin startar v.39
    Dropp in!

Vattengympa
    En rolig och skonsam motionsform som passar alla!
    Den är förebyggande, rehabiliterande, ger kondition, styrka och rörlighet

Måndagar kl. 19 00 - 19 45
    Tisdagar kl. 16 00 - 16 45
    Onsdagar kl. 13 30 - 14 15
    Torsdagar kl. 16 00 - 16 45
    Fredagar kl. 08 15 - 09 00 (pensionär)

Cirkelträning
    Under musik förflytta sig mellan olika stationer med eller utan redskap,
    var och en bestämmer sitt eget tempo!

Tisdagar kl. 19 00 - 19 45

Vattenaerobic
    En rolig och effektiv konditions- och styrketräning till musik på
    djupt vatten med flytbälte och redskap

Torsdagar kl 18.30- 19 00

Priser: 700:-/12 ggr.
    550:-/12 ggr. Pensionär/studerande
    65:-/engångspass.

Priset avskräcker mig dock lite........men jag ska fundera mer på det!!

• matsdotter

Petra -hjälp jag kan inte lägga ut någon bild på min pressentation (heter det så?) det gick bra till bildgalleriet men inte nu HJÄLP

• Peand

Lugn vännen lugn!!!
    Under presentationen som du har skrvit så finns en "flik" där du hämtar en bild som sedan blir automatisk presentations bilden. Toge ett bra tag innan jag fattade hur alla lyckades få in bilder brevid sitt namn, men så kan jag ju nästan inget om
    datorer heller Lycka till!!

• matsdotter

men det står ju bara att de är skadade så det måste ju vara något fel på korten

Svar på tråden LindeMammor05